پارسی نو / اخبار / هنری / ازدواج بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی

ازدواج بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی

امیر خسرو عباسی , بیوگرافی امیر خسرو عباسی , عکس امیر خسرو عباسی , ازدواج بهاره رهنما , بهاره رهنما و امیر خسرو عباسی
بهاره رهنما بازیگر کشورمان که چندسالی است از همسر قبلی خود پیمان قاسم خانی جدا شده بود ، روز شنبه ۴ شهریور ۹۶ با امیر خسرو عباسی برای بار دوم ازدواج کرد. طبق خبری که از سوی کافه سینما منتشر شده است، بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی ازدواج کرده اند. گفته می شود امیر خسرو عباسی مالک برند بهداشتی هاینس و آرایشی ژاکسی می باشد. اولین تصاویر مربوط به این خبر منتشر شده که در ادامه مطلب ملاحظه می کنید.

امیر خسرو عباسی , بیوگرافی امیر خسرو عباسی , عکس امیر خسرو عباسی , ازدواج بهاره رهنما , بهاره رهنما و امیر خسرو عباسی

کارت عروسی و ازدواج بهاره رهنما و امیر خسرو عباسی

بهاره رهنما و همسرش

بیوگرافی کوتاه بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد ده آذر ۱۳۵۲ در تهران می باشد. وی دختر پروین قائم مقامی بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. بهاره رهنما لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. او در اولین ازدواجش در سال ۱۳۷۳ با پیمان قاسم‌ خانی نویسنده سینما ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دختری به نام پریا بود.

بهاره رهنما و دخترش

بهاره رهنما و دخترش پریا

مصاحبه و بیوگرافی امیر خسرو عباسی

امیر خسرو عباسی مالک برند آرایشی بهداشت ژاکسی هاینس است که بهاره رهنما مدتی پیش تبلیغات این محصولات آرایشی را انجام می داد. امیر خسرو عباسی همچنین مدیر شرکت پارس پخش کهن است. محصولات شرکت او، به گفته خودش کاملا در یاران تولید می شود. عباسی سال گذشته گفتگویی با یک خبرگزاری محلی در خوزستان انجام داد، که بخشی از آن را در ادامه می خوانید؛

لطفاً در ارتباط با ویژگی های تولیدات محصولات خود توضیحاتی بفرمایید ؟
ما با تولید بیش از ۱۲۰ فلم کالای ایرانی در صنعت آرایشی و بهداشتی با برند ژاکسی و هاینس (HIGHNESS-JUXI)گام های موثری برداشته ایم .یکی از ویژگیهای تولیدات ما این است که با کمترین هزینه کالاهایی با کیفیت بالا چه از لحاظ کمی و چه کیفی تولید نموده ایم. محصولات تولید شده علاوه بر این که در ۳۰ سال گذشته در نوع خود بی نظیر است، توانسته بازار مناسبی نیز ایجاد کند به طوری که امروز در سراسر ایران محصولات ما مورد استفاده مصرف کنندگان قرار میگیرد.

* آیا محصولات شما تماما در ایران تولید میشود یا مواد اولیه را از خارج از کشور وارد می کنید ؟
کلیه محصولات ما مانند شامپو،کرم های مرطوب کننده و دست و صورت،مام اسپری،کرم شترمرغ و تولیدات آرایشی ما در کشور تولید شده و امروز یکی از با کیفیت ترین محصولات ایرانی در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرد. اولین کرم شتر مرغ در ایران توسط شرکت ما تولید شده و تا قبل از آن فقط روغن شتر مرغ در کشور وجود داشت. ما امروز توانسته ایم برای اولین بار مام اسپری با کیفیت در کشور تولید نموده و علاوه برکیفیت بسیار بالا این کالا را با قیمت بسیار مناسب در اختیار مصرف کننده قرار دهیم. مدیر شرکت پارس پخش کهن در زمینه اشتغال فرمود: امروز در این شرکت بیش از ۱۰۰ نفر نیروی کار بصورت مستقیم و بیش از ۲۵۰ نفر بصورت غیر مستقیم مشغول به کار میباشند و امیدوارم در سال شکوفایی و اقتصاد مقاومتی با حمایت های لازم توسط مسئولان گام های موثری در زمینه اشتغال ایجاد نماییم.

امیر خسرو عباسی , بیوگرافی امیر خسرو عباسی , عکس امیر خسرو عباسی , ازدواج بهاره رهنما , بهاره رهنما و امیر خسرو عباسی

عکس های ازدواج بهاره رهنما و امیر خسرو عباسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.