پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی امین حبیبی خواننده

عکس و بیوگرافی امین حبیبی خواننده

بیوگرافی امین حبیبی
یکی از خوانندگان جوان و محبوب کشورمان در سبک موسیقی پاپ امین حبیبی است. وی سالها است که در عرصه تئاتر و در صدا و سیما سابقه فعالیت دارد، هر چند که خودش بیشتر به تئاتر دلبسته است و آن را عامل موفقیت خود می پندارد

ما در این مقاله از پارسی نو ضمن پرداختن به بیوگرافی امین حبیبی سعی کرده ایم تا حواشی امین حبیبی را هم برای شما همراهان همیشگی منتشر کنیم. حواشی در مورد همایون و امین حبیبی. در ادامه آلبوم های امین حبیبی را هم می توانید مشاهده کنید.

بیوگرافی کامل امین حبیبی

امین حبیبی یکی از خوانندگان موفق کشورمان است که دارای آهنگ های زیبا و طرفداران زیادی است. وی در تاریخ ۱۸ آذر سال ۱۳۶۱ در اهواز به دنیا آمده است. وی از سال ۱۳۷۹ به عرصه هنر موسیقی پا نهاده است. وی خواننده ای است که خود ترانه ها و شعرهای کارهایش را می سراید.

از نظر تحصیلات امین حبیبی دارای دیپلم تجربی است و اگر چه در شهر اهواز به دنیا آمده است اما بزرگ شده تهران است. این هنرمند جوان و موفق کشورمان بجز خوانندگی، آهنگساز هم هست و در عرصه تئاتر هم بازی می کند. وی از جمله هنرمندانی است که با صدا و سیما همکاری می کند.

در مورد خانواده حبیبی باید بدانید که او دارای دو خواهر و یک برادر است و در حیط علایق فردی او هم باید گفت که به شدت به ورزش فوتبال علاقمند است. وی صدایی دارد که مخاطبانش می گویند یک غم و بغض در آن وجود دارد. در این مورد گفته است که این برمی گردد به حالات شخصی او که آدم شادی نیست.

سبک هنری او در موسیقی پاپ است و خودش هم موزیک های پاپ و راک را گوش می کند. وی به صورت تخصصی گیتار می نوازد.

ازدواج امین حبیبی

در مورد وضعیت تاهل امین حبیبی اطلاعات خاصی منتشر نشده است و بنا به همین اطلاعات کلی در مورد ازدواج امین حبیبی باید گفت که ظاهرا او مجرد است و ازدواج نکرده است و اکثر اخبار در مورد همسر امین حبیبی هم صرفا شایعه به شمار می روند. برخی سایت ها و منابع نامعتبر خبری عکس هایی را با عنوان عکس امین حبیبی و همسرش را منتشر کرده اند که این هنرمند هیچ کدام از این عکس را تایید نکرده است!

امین حبیبی چگونه وارد عرصه هنر شد؟

حبیبی فعالیت هنری خود را زمانی شروع کرد که در سنین نوجوانی بود. او کارش را با تئاتر شروع کرد و از همان ابتدا آموختن موسیقی را هم شروع کرد. این خواننده پاپ ایرانی از سال ۱۳۷۹ به شکل جدی موسیقی را دنبال کرد و به نواختن گیتار و آهنگسازی مشغول شد.

به این ترتیب حبیبی که سابقه اجرا در تئاتر را داشت در سال ۱۳۸۴ به عنوان بازیگر موفق شد تا وارد سازمان صدا و سیما شود و به این ترتیب موفق شد تا جایگاه خود را در بخش موسیقی این سازمان بیابد و اینگونه شد که وی شروع به ساختن کارهای مختلف برای رادیو و تلویزیون کرد و کارهایش هم مورد استقبال مخاطبان قرار گرفتند.

امین حبیبی آخه عاشقم

امین حبیبی تئاتر را چگونه می بیند؟

از آنجایی که این هنرمند کارش را با تئاتر آغاز کرد، اکنون در کنار کار موسیقی که علاقه‌ اصلی او به شمار می رود همچنان تئاتر را ادامه می‌ دهد و به گفته خودش عاشقانه تئاتر را دوست‌ دارد و از آن به‌ عنوان جایگاه بهترین خاطرات خود یاد می‌ کند. حبیبی گفته است که من مديون اجرای تئاتر و فن آن هستم.


حواشی امین حبیبی

ماجرای امین حبیبی همایون !

آلبوم عشق همیشگی امین حبیبی در تاریخ اسفند ۱۳۸۶ از طریق عوامل یک استوديو به شکل غیرمجاز بنام همایون منتشر شد، این آلبوم به نام کسی منتشر شد که اصلا وجود خارجی ندارد!

جزییاتی بیشتر از این ماجرا

امین حبیبی در خصوص این موضوع اینگونه گفت که اسفند ماه سال ۱۳۸۵ یک آلبوم موسیقی‌ از من وارد بازار شد که تقریبا همه مخاطبانم آهنگ های آن را شنیدند. حبیبی گفته است که تا من به دنبال دریافت مجوز پخش آن بودم، متاسفانه با لو رفتن آن از یک استودیو، باعث شد تا آن کار من فدا شود!

جالب است بدانید که با لو رفتن و انتشار آلبوم امین حبیبی، بدون آن که نامی از او به عنوان خواننده آن برده شود، همه مردم آهنگ ‌ها را شنیدند و کسی حتی متوجه نشد چه کسی خواننده و آهنگساز این آهنگ های آلبوم است.

اما چرا این آلبوم با نام همایون پخش شد؟!

حبیبی در این خصوص گفت که از آنجایی که صدای خواننده در آن آلبوم، صدایی جدید بود، تمام کسانی که کاربر اینترنت بودند به دنبال نام خواننده آن بودند تا بتوانند آن را به حالت شناسنامه دار در سایتهای خود قرار دهند.

اما این تلاش ها موفقیت آمیز نبود و در نهایت این  آلبوم به نام شخصی به اسم همایون که اصلا وجود خارجی نداشت به دست مخاطبان رسید و در واقع داستان همایون از همین جا شروع شد.

بعد از این اتفاق ناخوشایند هنری، امین حبیبی باقی ماند و یک آلبومی که همه جا شنیده شده بود و نامی به عنوان خواننده آن معرفی شده بود که دارای هیچ هویت حقیقی و واقعی نبود!

حبیبی مایوس نشد و بعد از لو رفتن این آلبوم وی به دنبال ارائه آلبوم دیگرش افتاد. آلبومی که نهایتا به دست مخاطبان وی رسید و «نوستالژیا» نام گرفت. این خواننده موفق کشورمان گفت: متاسفانه بر خلاف میل باطنی‌ ام مجبور شدم در شروع تمامی آهنگ ‌هایی که اجرا می‌کنم، از نام خودم استفاده کنم تا شاید بتوانم اتفاق سال گذشته را جبران کنم.

جالب است بدانید که امین حبیبی با انتشار این آلبوم یعنی آلبوم نوستالژیا موفق شد تا موفقیتی مثال زدنی حاصل کند و مثل همیشه کارش با استقبال مردم روبرو شد. به این صورت شد که دیگر اکثر مردم او را می ‌شناختند و با صدای وی آشنایی داشتند.

اما بر طبق آنچه که خودش گفته است، این موفقیت و این معرفی باعث نشد تا مخاطبان صدای او متوجه شوند که وی‌‌ همان همایون است که دو سال پیش از وی و آهنگ‌هایش، خاطره ساخته اند!

پس امین حبیبی همان همایون است!؟

حبیبی گفته است که شاید بهترین تعبیر در مورد شهرت من این باشد که این شهرت و محبوبیت در واقع به دو نیم تقسیم شد: امین حبیبی و همایونی که هر دو یک فرد بودند اما همه از آن بی ‌خبر! و حتی جالب است که برخی‌ها در این فکر بودند که امین حبیبی به تقلید از همایون آلبوم «نوستالژیا» را به بازار عرضه کرده است و برخی هم فکر می کردند که همایون نام هنری امین حبیبی است که این خود مشکلات جدیدی را بوجود آورد.

تمام این اتفاقات صورت گرفتند تا آنجا که از سال ۱۳۸۸ آرام آرام خبر برگزاری برنامه‌های مختلف توسط این هنرمند در تهران شنیده شد، برنامه ‌هایی که به گفته این هنرمند حتی روحش هم از  برگزاری آنها خبر نداشت!

او گفته بود که جالب است که من کنسرت برگزار می‌کردم اما خودم بی اطلاع بودم. این افراد با پخش کردن صدا و آهنگ ‌های من و لب خوانی بر روی آن ‌ها به چنین کارهایی دست زده و از این طریق موفق می شدند تا از مردم کلاهبرداری کنند. شاید دلیل این کار و سوء استفاده ها آن است که امین حبیبی یک هنرمند بی حاشیه است و همه به راحتی از نام و صدای او سوء استفاده می کنند!

حبیبی پس از شنیدن اخبار در مورد برگزاری کنسرت توسط «امین حبیبیِ قلابی» با انتشار مصاحبه هایی اخبار در مورد برگزاری کنسرت‌ های خود را تکذیب کرد اما هیچ فایده ‌ای نداشت.

چون این افراد کلاهبردار کماکان از نام او برای برگزاری کنسرت‌ های پلی بک خود استفاده می ‌کردند و همیشه این موضوع بعد از برگزاری کنسرت به گوش خود امین حبیبی می ‌رسید به شکلی که هیچ ردی از این افراد باقی نمی ‌ماند تا این امکان فراهم باشد آن‌ ها را به مقامات قضایی معرفی کرد.

اما همیشه جای این سوال باقی است که آن افراد چگونه می توانستند مجوز اجرا بگیرند در حالی که امین حبیبی واقعی با آن همه فعالیت در صدا و سیما فردی شناخته شده بود!

تمام این اتفاقات زمانی رخ می داد که او در نظر داشت تا در سکوت و آرامش فکری اش کار‌هایش را بسازد. اما انگار قسمت نبود این آرامش برای او شکل بگیرد! و به گفته خودش متاسفانه این افراد دست بردار نبوده و همچنان با سوء استفاده از نام وی به حالت پلی بک کارهای او را در جاهای مختلف تهران به اجرا در می آوردند و از طریق این برنامه ‌ها پولهای کلانی نیز از مردمِ از همه جا بی‌ خبر دریافت می کردند.

امین حبیبی ادامه داده است که من هم که سخت درگیر دریافت مجوز برای انتشار آلبوم جدیدم از اداره ارشاد اسلامی بودم و فعالیت در صدا و سیما را هم ادامه می دادم، از ارائه کلیپ به شبکه ‌های ماهواره ‌ای و و همچنین از مصاحبه با آن‌ ها پرهیز می‌ کردم. قضیه وقتی جالب تر شد که این موضع روشن شد و همه اهالی موسیقی دریافتند که همایون یا‌‌ همان امین حبیبی جعلی نه یک نفر، بلکه سه نفر به نام ‌های بهروز – الف، حمید – م، و شخص دیگری هستند.

حواشی امین حبیبی

نتیجه پیگیری های امین حبیبی در مورد همایون!

بالاخره پس از گذشت مدت‌ ها از اجرای این برنامه ‌ها با نام همایون و با صدای امین حبیبی، با تلاش‌ های این خواننده متعهد و محبوب و نیز با همکاری ماموران انتظامی، این هنرمند موفق شد تا یکی از این افراد به نام بهروز –الف را در یکی از اجراهایی که در شرق تهران بر پا شد، دستگیر کند.

اما این کلاهبردار موفق شد تا در روز برگزاری دادگاه فرار کند اما پس از گذشت مدتی مجددا با پیگیری‌ های فراوان ماموران نیروی انتظامی دوباره این فرد مجرم هنری دستگیر شد. در مورد دو نفر دیگر هم امین حبیبی پیگیر شد تا آنها هم به سزای اعمالشان برسند.

حبیبی ماجرای تازه ای از این افراد کلاهبردار تعریف کرد او گفت که شاید عجیب ‌ترین مطلب در این باره این باشد که شخص دیگری پیدا شد که در ‌‌نهایت بی ‌شرمی در یکی از برنامه‌ های ماهواره‌ای حضور یافت و جلوی دوربین خود را همایون معرفی کرده و آهنگ‌ های امین حبیبی را به نام خود معرفی کرد!

این فرد متقلب یک بیوگرافی دروغین نیز برای خود و آهنگ ‌ها منصوب به خود را ارائه کرده بود! حبیبی گفت مصیبت ماجرا در این برنامه آن بود که این فرد در این برنامه ماهواره ای، به عنوان کار‌شناس حاضر بود و چنان وانمود می ‌کرد که به دنبال کشف استعدادهای جوان و خوش صدا است.

اینستاگرام امین حبیبی

این روزها بسیاری از افراد صاحب نام در عرصه های مختلف از جمله در عرصه های هنر، سیاست، اقتصاد و… از طریق فضای مجازی با مخاطبان خود در ارتباط هستند. در این فضا اپلیکیشن های مختلف ارتباطی وجود دارد که مهمترین آنها اینستاگرام است و شاید بتوان گفت که محبوب ترین آنها به شمار می رود. علت این محبوبیت هم آن است که از طریق اینستاگرام می توان فیلم و عکس های زیادی را دانلود و انتشار داد.

به این ترتیب مخاطبان این افراد صاحب نام از این طریق می توانند جدیدترین عکس ها و یا فیلم ها در مورد فرد مورد نظرشان را مشاهده کنند. امین حبیبی در اینستاگرام دارای یک پیجی به آدرس aminhabibiphoto@ است که شما هم اگر طرفدار او هستید می توانید به این آیدی در اینستا مراجعه کرده و اطلاعات، اخبار و عکس های جدید در مورد او را دنبال کنید.

افتخارات و جوایز امین حبیبی

این خواننده موسیقی پاپ از جمله هنرمندان موفق کشورمان به شمار می رود که توانسته است جوایز و افتخاراتی را کسب کند. او تا به امروز بیش از ۳۰ قطعه را برای صدا و سیما کار کرده است و موفق شده است تا برای آنها جوایز مختلفی را در جشنواره های کشوری از آن خود کند.

از جمله این جوایز می توان به کسب دو مقام برتر کشوری در بخش خوانندگی و آهنگسازی برای ساخت نماهنگ‌ های پرواز درآتش و سابقون و یک جایزه برتر کشوری در بخش موسیقی متن برای تله‌ تئاتر شیر و باد اشاره کرد.

تک آهنگ های امین حبیبی

تک آهنگ سنگرسازان بی سنگر امین حبیبی

تک آهنگ پرواز در آتش امین حبیبی

تک آهنگ کوچه امین حبیبی

تک آهنگ عاشق نشو ای دل امین حبیبی

تک آهنگ تکیه گاه امین حبیبی

تک آهنگ ترکم نکن امین حبیبی

تک آهنگ دیشب همین موقع امین حبیبی

تک آهنگ خدیا مگه قهری امین حبیبی

تک آهنگ بارون که میباره امین حبیبی

تک آهنگ اون که یه وقتی تنها کسم بود امین حبیبی

تک آهنگ نیمه جون تک آهنگ کوچه امین حبیبی

تک آهنگ تو دنیامو عوض کردی (ریمیکس) امین حبیبی

تک آهنگ تو دنیامو عوض کردی امین حبیبی

تک آهنگ آخه عاشقم چه کنم دلم امین حبیبی

تک آهنگ بیقرار امین حبیبی

تک آهنگ تا همیشه امین حبیبی

بیوگرافی امین حبیبی

آلبوم های امین حبیبی

آلبوم غروب امین حبیبی در سال ۱۳۸۵

آلبوم عشق همیشگی امین حبیبی در سال ۱۳۸۶

آلبوم نوستالژی امین حبیبی در سال ۱۳۸۸

آلبوم تلخ امین حبیبی در سال ۱۳۸۹

آلبوم خاطرات امین حبیبی در سال ۱۳۹۱

آلبوم وقتی به تو فکر می کنم امین حبیبی در سال ۱۳۸۸۱۳۹۲


مطالب مشابه : بیوگرافی علیرضا طلیسچی بیوگرافی ماهان بهرام خان و محسن نامجو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.