پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی کامیار ۶۹۶ (امیر حمداله زاده)

عکس و بیوگرافی کامیار ۶۹۶ (امیر حمداله زاده)

بیوگرافی kamyar 696
این روزها در شبکه های اجتماعی و بویژه در اینستاگرام کسانی که دارای طبع طنزپردازی هستند به ساختن کلیپ های خنده دار و گفتن جوک و متن های خنده دار مشغول هستند. به این دسته از افراد که بویژه در اینستاگرام به این کار مشغول هستند، اینفلوئنسر می گویند.

برخی از این اینفلوئنسرها از جمله کامیار ۶۹۶ عملکرد موفقی دارند و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند. ما در این مقاله در مورد بیوگرافی کامیار ۶۹۶ مطالبی را گردآوری و منتشر کرده ایم. ما را تا پایان همراهی کنید.


بیوگرافی کامل کامیار ۶۹۶

قبل از این که در مورد زندگی نامه کامیار ۶۹۶ برای شما بگوییم باید بدانید که نام اصلی او امیر حمداله زاده است که در تاریخ ۲۶ آذر سال ۱۳۷۳ در تهران به دنیا آمده است.  احتمالا شما هم می دانید که او اینفلوئنسر می باشد و در زمینه طنز در اینستاگرام فعالیت دارد. این نکته را باید متذکر شد که اینفلوئنسر اصطلاحا به افراد سازنده کلیپ های طنز در شبکه های اجتماعی گفته می شود.

کودکی کامیار 696
عکس کودکی امیر حمداله زاده

از نظر تحصیلات او لیسانس تربیت بدنی دارد. جالب است بدانید دیپلمش را از مدرسه کمبریج لندن گرفته است. او را در اینستاگرام و در فضای مجازی با نام هنری Kamyar696 می شناسند. گفتنی است که او در کنار اینفلوئنسری در اینستاگرام در حال حاضر ورزشکار و مربی حرفه ای بدنسازی هم هست.

بیوگرافی امیر حمداله زاده

در مورد خانواده کامیار ۶۹۶ بیشتر بدانید

امیر حمداله زاده از طرف پدری آذری و از طرف مادر تهرانی و بزرگ شده تهران است. از نظر تعداد اعضای خانواده اش هم باید بدانید که او فقط دارای یک خواهر کوچکتر از خود است.

کامیار ۶۹۶ را از جمله هنرمندان باید دانست که علاقه اش به کارهای هنری باعث شد تا او از زمان کودکی به کلاس های بازیگری و تئاتر کشانده شود.


ازدواج کامیار ۶۹۶

در مورد وضعیت تاهل کامیار ۶۹۶ باید بدانید که او در حال حاضر مجرد  است و ازدواج نکرده است. در برخی از سایت ها و منابع خبری عکس هایی از کامیار ۶۹۶ و همسرش را منتشر کرده اند که باید گفت این ها عکس هایی از او و مخاطبانش هستند و نه از همسر کامیار ۶۹۶!

کامیار 696 کیست , بیوگرافی کامیار 696

کامیار ۶۹۶ به عنوان مربی بدنساز

وی از جمله ورزشکاران کشورمان هم به شمار می رود. وی زمانی که ۱۵ سال سن داشت به مالزی مهاجرت کرد و زمانی که ۱۶ سال سن داشت با بدنسازی کارش در عرصه ورزش را آغاز کرد. او در سال ۹۲ و ۹۳ در کلاس های فیزیک بدنی و تغذیه شرکت کرد و در حال حاضر دارای مدرک مربیگری بین المللی از IFBB America و EHFA از آلمان است و شاگردانی در این راستا هم دارد.

کامیار ۶۹۶ در عرصه ورزش هم دارای توانایی های خاص خود است و با این توانایی ها موفق شده است تا سوابق زیادی در قهرمانی بدنسازی کسب کند. دیدن انبوهی از مدال ها و لوح های تقدیر از کامیار نشان از تلاش او برای دستیابی به هدف هایش چه ورزشی و چه هنری دارند.

عکس امیر حمداله زاده

کامیار ۶۹۶ و آغاز به کار اینفلوئنسری اینستاگرام

در مورد این که شروع اینفلوئنسری این هنرمند چگونه بوده است باید بدانید که او فعالیت هنری خود را از آذر سال ۱۳۹۵ با انتشار کلیپ های ۱۵ ثانیه از اینستاگرام استارت زد. پس از گذشت مدتی با افزایش مدت بارگذاری ویدیو در این شبکه اجتماعی توانست کاری کند که فعالیت های طنز اش بیشتر دیده شود و موفق شد تا بعنوان یک اینفلوئنسر مشهور در فضای اینستاگرام شناخته شود و کاربران این اپلیکیشن ارتباطی کارهای او را دنبال می کنند. او در مورد هدف اش از ساخت این ویدیو کلیپ های کوتاه شاد گفته است که اصلی ترین هدفم شاد کردن تمام افرادی است که حتی برای ۱ ثانیه غم دارند.

سن کامیار 696

سابقه بازیگری کامیار ۶۹۶

این هنرمند اینستاگرامی گفته است که در عرصه بازیگری تا کنون پیشنهاد های داشته است و بنا به گفته ای خودش این پیشنهادها برای حضورش در تلویزیون و سینما بوده است اما وی همه این پیشنهادات را رد کرده است و در این مورد گفته است که بخاطر انتظار زیاد مخاطبانش حاضر به حضور در هر نقشی نیست!

کامیار ۶۹۶ و سایر اینفلوئنسرهای ایرانی در اینستاگرام

اگر اهل دیدن کلیپ های خنده دار اینستاگرام باشید می دانید که طنز اینستاگرام با حضور چهره های موفقی چون حسن ریوندی، محمد امین کریم پور ، عرفان علیرضایی، علی صبوری، زهرا منجی جان گرفته است که کامیار ۶۹۶ هم از جمله این هنرمندان طنز پرداز است که دارای طرفدارن زیادی است. به جرات می توان گفت که آینده طنز و کمدی در دستان این فعالیت فضای مجازی خواهد بود و ما هم برای این هنرمندان در این عرصه آرزوی موفقیت داریم.

کامیار 696 اهل کجاست

اینستاگرام کامیار ۶۹۶

این روزها بسیاری از هنرمندان، ورزشکاران، سیاستمداران و خلاصه افراد صاحب نام از طریق شبکه های اجتماعی با طرفداران خود در ارتباط هستند. محبوب ترین شبکه اجتماعی در این میان، اینستاگرام است چرا که قابلیت انتشار عکس و فیلم را دارد و از این رو بهترین وسیله ارتباطی برای اطلاع رسانی به شمار می رود. سارا بهرامی هم یکی از هنرمندان نام آشنا است که در این شبکه فعال است. کامیار ۶۹۶ در اینستاگرام را می توانید با آیدی kamyar696 پیدا کرده و از جدیدترین ها در مورد او مطلع شوید. از جمله جدیدترین عکس های کامیار ۶۹۶ را می توانید ببینید یا در مورد کلیپ های طنز جدید کامیار ۶۹۶ اطلاعات دست اول را از پیج او دریافت کنید.

کامیار 696 بدنسازی
عکس کامیار ۶۹۶ در سال ۹۳

کلیپ های کامیار 696


مطالب مشابه : پگاه آهنگرانی بیوگرافی سعید آقاخانی و بیوگرافی سیروان خسروی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.