پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی امیرحسین آرمان بازیگر

عکس و بیوگرافی امیرحسین آرمان بازیگر

امیرحسین آرمان
یکی از بازیگران مرد مشهور ایرانی که دارای طرفداران زیادی هم هست، امیرحسین آرمان است. امیرحسین آرمان در سریال مانکن و در سایر فیلم ها و سریالها توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است.

از جمله امیرحسین آرمان در سریال پریا و یا امیرحسین آرمان در ازدواج به سبک ایرانی. در این مقاله از پارسی نو ضمن اشاره به اینستاگرام امیرحسین آرمان به زندگی خصوصی امیرحسین آرمان پرداخته ایم. ما را تا پایان همراهی کنید.


بیوگرافی کامل امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان یکی از بازیگران مرد مشهور ایرانی به شمار می رود که در تاریخ ۱۴ آبان سال ۱۳۶۱ در تهران چشم به جهان گشوده است. وی از سال ۱۳۸۳ تا کنون در عرصه سینما، تلویزیون، موسیقی و شبکه نمایش خانگی به صورت حرفه ای فعالیت می کند.

اگر بخواهیم به صورت خلاصه در مورد امیرحسین آرمان برای شما صحبت کنیم باید بدانید که وی نخستین تجربه بازیگری خود را به صورت رسمی و با نقش آفرینی در فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۳ در کارنامه هنری اش به ثبت رساند. این بازیگر جوان و با اخلاق کشورمان پس از این تجربه موفق، در چندین فیلم سینمایی دیگر هم به ایفای نقش پرداخت که می توان گفت در همه آنها موفق عمل کرده است. اما وی در فیلم سینمایی صد سال به این سال‌ ها خوش درخشش و استعداد هنری اش را به نمایش گذاشت و نظر مخاطبان و فیلمسازان را به خود جلب کرد.

پس از این فیلم سینمایی موفق، امیرحسین فعالیت خود در عرصه سینما را با بازی در فیلم‌ های سینمایی از قبیل نازنین، در امتداد شهر، شیفت شب، یک حبه قند و … ادامه داد و سرانجام با ایفای نقش در سریال‌ های تلویزیونی کیمیا به کارگردانی جواد افشار و همینطور با بازی در سریال پر مخاطب پریا کاری از حسین سهیلی‌ زاده برای مخاطبان مورد معرفی قرار گرفت و هوادارن زیادی را هم برای خود جذب کرد.

تحصیلات امیرحسین آرمان

در مورد میزان و رشته تحصیلی امیرحسین آرمان باید بدانید که این بازیگر موفق فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته طراحی دکوراسیون داخلی است. به این ترتیب او متخصص در كار دكوراسیون است و همینطور با تسلط بر زبان انگلیسی و روانشناسی، خواننده هم به شمار می رود.

او در مورد درس خواندن و ادامه تحصیلش به تفصیل گفته است که رشته اصلی‌ ام در دبیرستان تجربی بود اما بسیار تمایل داشتم تا در رشته هنر ادامه تحصیل دهم. او ادامه داده است که من مرتکب یک اشتباه کوچک شدم و به جای مبانی هنرهای تجسمی دو، کتاب ۱ را خواندم و به این ترتیب امتحان تغییر رشته را از دست دادم. بعد از این اتفاق امیرحسین کنکور داده و در رشته زبان انگلیسی پذیرفته شده است که بنا به علاقه اش به هنر این رشته را برای ادامه تحصیل انتخاب نکرده و ترجیح داده است تا به خدمت سربازی برود.

امیرحسین آرمان این گونه ادامه داده است که بعد از انجام خدمت سربازی یک ترم روانشناسی خواندم، بعد آن را هم ادامه نداده و وارد رشته طراحی دکوراسیون داخلی شدم و موفق شدم تا مدرک کارشناسی این رشته را دریافت کنم.

کودکی امیرحسین آرمان
کودکی امیرحسین آرمان

ازدواج امیرحسین آرمان

در مورد وضعیت تاهل این بازیگر باید بدانید که امیرحسین آرمان هنوز ازدواج نکرده است و مجرد است. در برخی از سایت ها عکس امیرحسین آرمان و همسرش را منتشر کرده اند که شایعه ای بیش نیست. او در مورد ازدواج کردن اش گفته است که : من در زندگی شخصی ام به عشق اعتقاد دارم و عاشق شدم. اما ازدواج به اعتقاد من رمزی است که هنوز برای من اتفاق نیفتاده است. آرمان ادامه داده است که خیلی درگیر زمان و سن برای ازدواج نیستم و بر این اعتقاد هستم اگر شما در سنی ازدواج کنید که عشق برای تان به وجود آمده باشد خلی بهتر از آن است که در سنی بدون عشق ازدواج کنید.

امیرحسین آرمان چگونه بازیگر شد؟

اگر می خواهید بدانید که امیرحسین چگونه وارد کار بازیگری شده است باید گفت که او سال ۱۳۸۱ با حضور در كلاس‌ های مصطفی اسكوی توانست تا فن بازیگری را بیاموزد و در سال ۱۳۸۳ موفق شد تا با استعداد هنری که دارد به طور حرفه‌ ی وارد عرصه سینما شود.

برای بازی در این فیلم او وامدار محمدرضا شریفی‌ نیا است چرا که وی امیرحسین را برای بازی در فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی در سال ۱۳۸۳ به حسن فتحی معرفی کرد و به این ترتیب او نخستین تجربه خود را با بازی در این فیلم سینمایی کسب کرد و در این فیلم هم بنا به این که تجربه اول او هم به شمار می رفت، خوب بازی کرد.

اسم همسر امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان چگونه به شهرت رسید؟

امیرحسین آرمان در حال حاضر یکی از بازیگران مرد مشهور ایرانی به شمار می رود. این که چگونه او به موفقیت دست یافت بر می گردد به بازی او در سریال کیمیا. در حقیقت او در سریال کیمیا در سال ۱۳۹۴ با بازی در نقش شهریار کامفر موفق شد تا به شهرت دست یابد. او بار دیگر با بازی در نقش یک فرد ایدزی در سریال پریا در سال ۱۳۹۵ موفق شد تا بار دیگر در بین مخاطبان به محبوبیت دست یابد و به این ترتیب به شهرت رسید.

برخی نظرات شخصی امیرحسین آرمان

او معتقد است که كشش به سوی این حرفه چنانچه در ذات فرد وجود داشته باشد برای فرد هنرمند موفقیت های چشمگیری به دنبال دارد. این بازیگر محبوب ایرانی به شرکت در کلاسهای آموزشی هم اعتقاد دارد و گفته است که آموختن تكنیک بازیگری یقینا به بهبود نقش آفرینی یک هنرمند كمک شایانی می كند اما لزوم كار نیست و یک فرد هنرمند بدون آموزش نیز می توان بازیگر موفقی شود.

همانطور که اشاره کرده ایم او از جمله خوانندگان کشورمان است که در این عرصه هم می توان گفت که موفق عمل کرده است. او خود در این مورد گفته است که موسیقی دغدغه بسیار جدی من است و این روزها بیشتر وقتم را مشغول کار در این عرصه هستم، اما اگر مردم و مخاطبان از من انتقاد کنند، دیگر نمی‌ خوانم! یکی از نکات قوت آرمان که باعث محبوب شدن او هم شده است، همین مخاطب محور بودن وی است. او ادامه داده است که من در کار هنرپیشگی همیشه پافشاری داشته‌ ام ولی چون در کنار آن موسیقی را جلو می‌ برم، پافشاری چندانی روی آن ندارم و تا زمانی که مخاطبان من و صدای من را بخواهند، من در عرصه موسیقی فعالیت می کنم.

این بازیگر مرد مشهور ایرانی به ژانر خاصی علاقه دارد. او در این مورد گفته است که علاقه شخصی من در عرصه بازیگری حضور در نقش آفرینی در کاراکترهای جدی و اجتماعی است اما در کنارش به کارهای اکشن هم خیلی علاقه مند هستم. البته او تصریح کرده است که منظورم از اکشن، اکشن استاندارد جهانی است!

اینستاگرام امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان و پیشنهاد شبکه GEM

این بازیگر موفق ایرانی گفته است که از شبکه جم پیشنهاد کار به من شده است و در این مورد توضیحاتش را این گونه ادامه داده که زمانی که در سریال پریا بازی می کردم و این سریاال هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفته بود، از این شبکه با من تماس گرفتند و از من خواستند تا به ترکیه مهاجرت کنم و با آنها هر مبلغی که مد نظر من است، قرارداد ببندم که من این پیشنهاد آنها را نپذیرفتم.

امیرحسین آرمان در مانکن

یکی از سریالهایی که در سال ۱۳۹۸ از شبکه نمایش خانگی پخش شد و بسیار مورد توجه مخاطبان هم قرار گرفت، سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده است که امیرحسین آرمان در نقش کاوه در این مجموعه در کنار بازیگرانی چون مریلا زارعی، حسین پاکدل، الهام پاوه نژاد، نازنین بیاتی، شبنم قلی خانی و… خوش درخشیده است و باعث شده تا مخاطبان بسیاری مشتاقانه این مجموعه را دنبال کنند.

همکاری امیرحسین آرمان با برند ال سی من

گفتنی است که امیرحسین آرمان علاوه بر بازیگری و خوانندگی در عرصه مدلینگ هم فعالیت دارد. او مدل برخی از برندهای پوشاک است. گفته شده است که وی با برند ال سی من هم همکاری دارد. وی در تبلیغات برای این برند در قاب تلویزیون ظاهر شده است. در این مورد باید بدانید که وی به تازگی مدل یک برند پوشاک شده و تیزر تبلیغاتی او برای این برند به تلویزیون هم رسیده است. او در صحنه ‌های این تیزر، با مدل‌ های مختلف کت ‌و شلوار و پالتو مشاهده می ‌شود و با پوشاک این برند به مکان‌ های مختلفی از قبیل هتل، کافه و خیابان می ‌رود و در این تبلیغات لباس امیرحسین آرمان توجه و تحسین اطرافیان را جلب می ‌کند. گفتنی است که در این تیزر دیالوگی از امیرحسین شنیده نمی شود جز یک جمله خاص در پایان تبلیغ و در تهیه این تیزر بیشتر از موسیقی استفاده شده است.

این را باید مورد اشاره قرار داد که تصاویر و لوکیشن ‌هایی که در این تیزر کوتاه دیده می شود جذاب و متفاوت هستند و مخاطب را به خود جلب می کنند. این را هم باید افزود که امیرحسین آرمان از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با کاراکتر‌هایی مانند «باربد» در سریال «ممنوعه» یا «کاوه» در «مانکن» ندارد.

همسر امیرحسین آرمان کیست

اینستاگرام امیرحسین آرمان

یکی از شیوه های ارتباطی افراد صاحب نام در عرصه های مختلف با هواداران شان، استفاده از روش مجازی و اپلیکیشن های مربوط به این فضا است. از جمله استفاده از اینستاگرام برای اید دسته از افراد از محبوبیت خاصی برخوردار است. چرا که در این فضا می توانند عکس های جدیدشان را بارگذاری کنند و یا در مورد فعالیت های جدیدشان فیلم های مربوط را منتشر کنند. امیرحسین آرمان در اینستاگرام دارای پیجی به آدرس amirarman است که می توانید به آن مراجعه کرده  و جدیدترین عکس های امیرحسین آرمان را در آن مشاهده کنید و یا در مورد فعالیتهای جدید و فیلم جدید امیرحسین آرمان اطلاعات جدیدی کسب کنید.


فیلم شناسی امیرحسین آرمان

فیلم های سینمایی امیرحسین آرمان

بازی امیرحسین آرمان در فیلم سینمایی دشمن زن به کارگردانی کریم امینی در سال ۱۳۹۶

بازی امیرحسین آرمان در فیلم سینمایی نهنگ عنبر ۲ به کارگردانی سامان مقدم در سال ۱۳۹۵

بازی امیرحسین آرمان در فیلم سینمایی آن ها به کارگردانی احسان سلطانیان در سال ۱۳۹۴

بازی امیرحسین آرمان در فیلم سینمایی خبر خاصی نیست به کارگردانی مصطفی شایسته در سال ۱۳۹۳

بازی امیرحسین آرمان در فیلم سینمایی داره صبح میشه به کارگردانی یلدا جبلی در سال ۱۳۹۳

بازی امیرحسین آرمان در فیلم سینمایی شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی در سال ۱۳۹۳

بازی امیرحسین آرمان در فیلم سینمایی نازنین به کارگردانی مهدی گلستانه در سال ۱۳۹۲

بازی امیرحسین آرمان در فیلم سینمایی بشارت به یک شهروند هزاره سوم به کارگردانی محمد هادی کرمی در سال ۱۳۹۱

بازی امیرحسین آرمان در فیلم سینمایی ساکن خانه چوبی به کارگردانی حسینعلی لیالستانی در سال ۱۳۹۱

بازی امیرحسین آرمان در فیلم سینمایی دوباره با هم به کارگردانی روزبه حیدری در سال ۱۳۹۰

بازی امیرحسین آرمان در فیلم سینمایی من مادر هستم به کارگردانی فریدون جیرانی در سال ۱۳۸۹

بازی امیرحسین آرمان در فیلم سینمایی برف روی شیروانی داغ به کارگردانی محمد هادی کریمی در سال ۱۳۸۹

بازی امیرحسین آرمان در فیلم سینمایی در امتداد شهر به کارگردانی علی عطشانی در سال ۱۳۸۹

بازی امیرحسین آرمان در فیلم سینمایی بیداری رویاها به کارگردانی محمد علی باشه آهنگر در سال ۱۳۸۸

بازی امیرحسین آرمان در فیلم سینمایی یه حبه قند به کارگردانی رضا میر کریمی در سال ۱۳۸۸

بازی امیرحسین آرمان در فیلم سینمایی امشب شب مهتابه به کارگردانی محمد هادی کریمی در سال ۱۳۸۷

بازی امیرحسین آرمان در فیلم سینمایی صد سال به این سالها به کارگردانی سامان مقدم در سال ۱۳۸۶

بازی امیرحسین آرمان در فیلم سینمایی هدف اصلی به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی در سال ۱۳۸۵

بازی امیرحسین آرمان در فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۳

سن امیرحسین آرمان

سریال های تلویزیونی امیرحسین آرمان

بازی امیرحسین آرمان در سریال تلویزیونی کلاه پهلوی به کارگردانی ضیاالدین دری در سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۲

بازی امیرحسین آرمان در سریال تلویزیونی سرزمین کهن به کارگردانی کمال تبریزی در سال ۱۳۹۲

بازی امیرحسین آرمان در سریال تلویزیونی پیدا و پنهان به کارگردانی آرش معیریان در سال ۱۳۹۲

بازی امیرحسین آرمان در سریال تلویزیونی زخم به کارگردانی مسعود آب پرور در سال ۱۳۹۲

بازی امیرحسین آرمان در سریال تلویزیونی کیمیا به کارگردانی جواد افشار در سال ۱۳۹۴

بازی امیرحسین آرمان در سریال تلویزیونی پریا به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال ۱۳۹۵

بازی امیرحسین آرمان در سریال تلویزیونی مرز خوشبختی به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال ۱۳۹۶

امیر حسین آرمان در شبکه نمایش خانگی

بازی امیرحسین آرمان در سریال نمایش خانگی مسابقه ۱۳ شمالی به کارگردانی علیرضا امینی در سال ۱۳۹۷

بازی امیرحسین آرمان در سریال نمایش خانگی ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان در سال ۱۳۹۷

بازی امیرحسین آرمان در سریال نمایش خانگی مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال ۱۳۹۸

سایر فعالیت های امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان از جمله خوانندگان کشورمان هم به شمار می رود. او فعالیت در عرصه خوانندگی را به شکل حرفه ‌ای از سال ۱۳۸۲ با آهنگی به نام «به سوی تو» شروع کرد و تا به الان موفق شده است تا شش آهنگ را به بازار عرضه کند. این بازیگر سریال مانکن اجراهای زنده در محافل هنری و تلویزیونی را نیز در کارنامه هنری خود دارد که از جمله در این راستا می توان به اجرای زنده آهنگ های امیرحسین آرمان در جشن منتقدین سینما اشاره کرد که باید بدانید نخستین اجرای زنده در مسیر خوانندگی برای او به شمار می رود. این نکته را هم باید افزود که آرمان همچنین قطعه ترفند که برای تیتراژ برنامه فرمول یک علی ضیا پخش شده است را با موسیقی از امیرعلی بهادری و ترانه احمد امیرخلیلی اجرا کرده است.

شناخت بیشتر آثار خوانندگی امیرحسین آرمان:

آهنگ به سوی تو امیرحسین آرمان

آهنگ مثل یک خواب امیرحسین آرمان

آهنگ آتش امیرحسین آرمان

آهنگ هر شب امیرحسین آرمان

آهنگ خواستنی امیرحسین آرمان

آهنگ ترفند امیرحسین آرمان برای تیتراژ برنامه ی فرمول یک

آهنگ تا تو نگام می‌ کنی امیرحسین آرمان . این آهنگ در انتظار مجوز برای انتشار است.

آهنگ فرقی نمیکنه امیرحسین آرمان

جوایز و افتخارات امیرحسین آرمان

دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای نقش آفرینی در فیلم سینمایی «برف روی شیروانی داغ»  به کارگردانی محمد هادی کریمی در سال ۱۳۹۰

کاندید دریافت جایزه بهترین قطعه پاپ برای اجرای آهنگ «خواستنی» در چهارمین جشن موسیقی ما در سال ۱۳۹۶

کاندید دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد برای بازی در سریال پریا به کارگردانی حسین سهیلی زاده از جشن حافظ در سال ۱۳۹۶

کاندید دریافت جایزه بهترین قطعه پاپ برای آهنگ «ترفند» در پنجمین جشن موسیقی ما در سال ۱۳۹۷

بیوگرافی امیرحسین آرمان


مطالب مشابه : بیوگرافی مصطفی زمانی داریوش ارجمند و بیوگرافی مهدی سلوکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.