پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی زانیار خسروی و همسرش

عکس و بیوگرافی زانیار خسروی و همسرش

بیوگرافی زانیار خسروی
یکی از پرطرفدارترین عرصه های موسیقی، عرصه موسیقی پاپ است. در این عرصه خوانندگان زیادی پا به میدان گذاشته اند و برخی از آنها با موفقیت های چشمگیری هم همراه بوده اند. از جمله زانیار خسروی را می توان در این زمینه نام برد.

زانیار خسروی برادر سیروان خسروی است که هم خواننده و هم آهنگساز، ترانه سرا، تنظیم کننده و بازیگر است. در این مقاله از پارسی نو سعی کرده ایم تا بیوگرافی کامل زانیار خسروی را منتشر کنیم و از جمله به اینستاگرام زانیار خسروی اشاره کرده ایم. ما را تا پایان همراهی کنید.


بیوگرافی زانیار خسروی

زانیار خسروی یکی از خوانندگان جوان کشورمان است که در تاریخ ۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمده است. وی علاوه بر خوانندگی در عرصه های هنری دیگر هم به شکل حرفه ای فعالیت دارد. از جمله او آهنگساز، ترانه سرا و تنظیم کننده است. وی در تاریخ ۱۱ اسفند سال ۱۳۹۲ اولین آلبوم خود را به صورت رسمی منتشر کرد. نام اولین آلبوم زانیار خسروی ۲۸ است. زانیار از سال ۱۳۸۷ تا کنون به شکل حرفه ای در عرصه موسیقی فعالیت دارد.

نام مستعار زانیار خسروی

زانیار دارای نام غیر اصلی هم هست. در این مورد باید بدانید که نام مستعار این خواننده محبوب Xaniar است.

سبک زانیار خسروی

زانیار خسروی که طرفدار زیادی هم دارد از نظر سبک هنری دارای سبک های هنری پاپ، رپ، هیپ هاپ و تلفیقی است. در مورد آلات موسیقی مورد علاقه او هم باید بدانید که او به نواختن پیانو و گیتار بسیار علاقه دارد و در این دو دارای مهارت است.

همکاران زانیار خسروی

این خواننده پاپ کشورمان با برخی از هنرمندان همکاری بیشتری دارد. از جمله او با سیروان خسروی، میلاد درخشانی، یاس، مازیار لشنی (ایهام) دارای بیشترین میزان همکاری هنری است.


ازدواج زانیار خسروی

در مورد وضعیت تاهل زانیار خسروی باید بدانید که او ازدواج کرده است و متاهل است. در مورد زانیار خسروی و همسرش باید بدانید که نام همسر زانیار خسروی ارنیکا صادقی است. در مورد این که این هنرمند جوان دارای فرزندی است یا خیر، اطلاعات خاصی منتشر نشده است و ظاهرا تا کنون بچه دار نشده اند. در مورد بیوگرافی ارنیکا صادقی هم باید بدانید که او متولد سال ۱۳۶۵ در تهران است.

وی فارغ التحصیل رشته گرافیک است. ارنیکا صادقی دارای دو خواهر است که یکی بزرگتر و یکی کوچک تر از خود او هستند. نام خواهران ارنیکا شکوفه و شکیبا صادقی است. گفتنی است که پدر ارنیکا یکی از کشتی گیران بود و بعد از بازنشستی مربی کشتی شد. وی در سال ۱۳۹۲ فوت کرده است.

زانیار خسروی و همسرش
زانیار خسروی و همسرش
زانیار خسروی و همسرش آرنیکا صادقی
زانیار خسروی و همسرش آرنیکا صادقی

در مورد زندگی خصوصی زانیار خسروی بیشتر بدانید

زانیار دارای یک برادر هنرمند هم هست که در عرصه موسیقی و خوانندگی فعال است. وی برادر کوچک ‌تر سیروان خسروی است. سیروان خسروی هم از جمله خوانندگان پاپ کشورمان به شمار می رود.

از نظر اصالت باید بدانید که زانیار اصالتاً کرد است. پدر زانیار خسروی اهل کرمانشاه است و مادرش هم اهل شهر زیبای سنندج است. مادر زانیار و سیروان خسروی در بیشتر کنسرت های فرزندانش شرکت می کند. او بسیار هنردوست است و از همان دوران کودکی مشوق اصلی هر دو پسرش در ورود به عرصه هنر و موسیقی بوده است. به جرات می توان گفت که تاثیر حمایت چنین مادری در پیشرفت هنری این دو  برادر که در حال حاضر از سرشناس ترین چهره های موسیقی کشور به شمار می روند، غیرقابل انکار است.

زانیار با برادر بزرگتر خود، سیروان از دوران کودکی شروع به فراگیری موسیقی کردند. باید به این نکته اشاره کرد که سیروان از همان دوران کودکی تا دوران بزرگسالی روی موسیقی متمرکز شد اما زانیار مدتی بعد خود را از فضای موسیقی جدا کرد و علاقه خاصی به فوتبال نشان داد.

به این ترتیب زانیار تا سال ۱۳۷۶ مشغول بازی در ورزش فوتبال بود. در آن سالها در تیم فوتبال تهران الف بازی می کرد. ولی زانیار مجبور شد که این ورزش را کنار بگذارد چون کنکور داشت! در مورد رشته تحصیلی زانیار باید بدانید که او در رشته حقوق دانشگاه علم و فرهنگ پذیرفته شد و در مورد چگونگی انتخاب این رشته هم باید بدانید از آنجا که پدرش وکیل دادگستری بود، زانیار به ادامه تحصیل در رشته حقوق علاقه مند شده بود.

بازگشت زانیار خسروی به عرصه موسیقی

زانیار پس از یک وقفه و دوری از عرصه هنر و موسیقی، بار دیگر به این عرصه برگشت و نخستین ترانه ‌هایش را برای آلبوم اول برادرش سیروان نوشت. ورود زانیار به این عرصه جالب بود چرا که ورودش به فضای هنری با آهنگ «همینه که هست» بوده است که موزیک ویدیوی آن به «مگس» معروف شد. آهنگ دوم او  «طفره نرو» نام دارد که آن را در سال ۱۳۸۷ منتشر کرد. زانیار با انتشار این آهنگ و آهنگ بعدی اش به نام «ریسک» که در همان سال آن را منتشر کرد، موفق شد تا به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کند. نقطه عطف کارنامه هنری زانیار خسروی را باید سال ۹۱ دانست که در آن آهنگ «بدون تو» را منتشر کرد.

آهنگ «بدون تو» زانیار خسروی موفق شد تا طیف وسیعی از مخاطبان موسیقی را به خود جذب کند به شکلی که در سایت رادیو جوان میزان پخش این آهنگ زانیار از مرز یک میلیون بار هم عبور کرد و در نتیجه موفق شد تا وارد فهرست ده آهنگ برتر تمام دوران این سایت شود.

اینستاگرام زانیار خسروی

زانیار خسروی بالاخره موفق شد تا پس از مدت  ‌ها انتظار کشیدن برای دریافت مجوز کارهای هنری اش، این مجوز را به صورت رسمی دریافت کند و اولین آلبوم رسمی خود را در سال ۱۳۹۲ منتشر کرد.

صبح روز سوم دی سال ۱۳۹۲، محسن یگانه یکی از خوانندگان موفق کشورمان با انتشار یک عکس از زانیار و تبریک گفتن به او در صفحه اینستاگرم اش، موج عظیمی از کنجکاوی و شور و اشتیاق را در بین هواداران زانیار ایجاد کرد. زانیار هم در نهایت و به دنبال حساسیت طرفدارانش آخرهای همان شب در صفحه اینستاگرام خود خبر مجاز شدنش را تأیید کرد و با انتشار رسمی این خبر باعث خوشحالی بی ‌حد و اندازه طرفدارانش شد.

 

سایر هنرمندان همکار او هم از دریافت مجوز زانیار خوشحال شدند و زانیار  هم در صفحه اش از همدلی آنها با وی تشکر کرد. از جمله این هنرمندان می توان به بهنام صفوی، مهدی یراحی، احسان خواجه امیری، محسن چاوشی، شهاب رمضان، امیر یگانه، سعید مدرّس، محسن یگانه، عماد طالب زاده، رضا تاجبخش، نیما رمضان، میلاد درخشانی اشاره کرد.

استقبال از کارهای زانیار خسروی به حدی است که بلیط ‌های اولین کنسرت او در مدت کم‌ تر از دو روز به فروش رفت و همین استقبال از کارهای او انگیزه ای برای ادامه کار او شد.

از جمله کنسرت‌ های تاثیرگذار در فعالیت ‌های هنری زانیار می ‌توان به کنسرت مرداد سال ۱۳۹۵ او اشاره کرد که در آن با برادرش سیروان اجرای مشترک داشت. در این کنسرت، سیروان خسروی روی استیج آمد و دو قطعه به نامهای «دوست دارم زندگی رو» و «بدون تو» را با همراهی همدیگر اجرا کردند. برادران خسروی در آثار زیادی چه به عنوان ترانه سرا چه به عنوان تنظیم کننده و… با همدیگر همکاری کرده اند و به گفته خودشان روی آثار هم تاثیر مثبت داشته اند. در این مورد سیروان بر استفاده از نبوغ و ایده های زانیار تاکید می کند و زانیار نیز برادرش را در طی مسیر موفقیتش بسیار تاثیرگذار دانسته است.

این خواننده جوان کشورمان برای آلبوم امپراتور به خوانندگی مهدی یراحی نیز چهار قطعه تنظیم کرده‌ است. در همین زمینه ۴ کار تنظیم آهنگ را برای آلبوم جدید محمد زارع نیز انجام داده است.

زانیار خسروی و گلایه از شبکه های ماهواره

زانیار خسروی که قبل از اخذ مجوز انتشار کارهایش با شبکه های ماهواره ای همکاری داشت، از آنها انتقاد کرده و گلایه مند بوده است. در این زمینه گفته است که موزیک ویدئوهایم را خودم برای این شبکه ‌ها ارسال می کردم تا پخش کنند ولی وقتی تصمیم گرفتم تا کارهایم را به صورت مجاز پخش کنم، تازه متوجه شدم که این شبکه ها موقع پخش کلیپ چقدر استقبال می ‌کنند ولی وقتی به آنها اعلام می کنی که «دیگر کار من را پخش نکنید، برای من ایجاد مشکل می کنند، من قصد دارم کار مجاز عرضه کنم و…»، در این مرحله است که که دیگر کسی جوابگوی تو نیست و اصلا مشخص نیست که مسئول این کار کیست و در واقع هیچ‌ کس آنی که باید باشد، نیست. این موضوع به تنهایی چیزی نزدیک به دو سال کار دریافت مجوز من را به تاخیر انداخت چرا که این مدت زمان طول کشید تا من جلوی انتشار کلیپ هایم را بگیرم.

بازیگری زانیار خسروی

زانیار خسوری علاوه بر خوانندگی و فعالیت در عرصه موسیقی در زمینه هنرپیشگی هم فعالیت داشته است. از جمله او برای نخستین بار توانست تا با بازی در فیلم سینمایی برف روی کاج ها به کارگردانی پیمان معادی، بازیگری را هم تجربه کند. گفتنی است که او که در این فیلم حضور کوتاهی داشت اما در این فیلم خوش درخشید و نظر مخاطبان را به خود جلب کرد. گفتنی است که زانیار تجربه بازی در سریال «عشق تعطیل نیست» به کارگردانی بیژن بیرنگ را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

گروه ایهام زانیار خسروی

این خواننده کرد در سال ۱۳۹۶ با همراهی مازیار لشنی یک گروهی موسیقی تشیکل دادند و نام آن را ایهام گذاشتند.

نخستین قطعه از این گروه هنری روزهای ابتدایی شهریور همان سال با نام «بغض» منتشر شد. زانیار در این قطعه فضای متفاوتی را برای مخاطب ایجاد کرد. ذکر این نکته هم لازم به نظر می رسد که آهنگ «بغض» را می ‌توان از موفق ‌ترین قطعات سال ۱۳۹۶ در حوزه موسیقی پاپ و تلفیقی به شمار آورد.

آهنگ «حال من» دومین قطعه منتشر شده گروه ایهام ه شمار می رود که در تاریخ پنجم دی ماه ۱۳۹۶ با آهنگسازی و تنظیم زانیار خسروی منتشر شد.

زانیار خسروی سن

از آهنگ ‌های بعدی منتشر شده این گروه می‌توان به آهنگ های بزن باران، جانا، چشمانت آرزوست و… اشاره کرد که با استقبال بسیار زیادی هم مواجه شد.

به این ترتیب زانیار خسروی که منحصرا به دنبال مخاطبانی در رنج  سنی نوجوان یا جوان بود وارد ساخت کار برای گروه مخاطبان بالغ و بزرگسال شد و در این راستا همخوانی با یک خواننده موسیقی اصیل ایرانی یعنی مازیار لشنی او را در رسیدن به این هدف اش یاری کرد.

زانیار خسروی در عرصه مدلینگ

زانیار علاوه بر فعالیت در عرصه های مختلف موسیقی مانند خوانندگی، آهنگسازی و..  بنا به خصوصیات ظاهری و بنا به شهرت اش در بین مردم و به خصوص در بین قشر جوان، در زمینه های دیگر هم فعال است. از جمله او بعنوان مدل تبلیغاتی با شرکت های مشهور همکاری دارد. مثلا او با شرکت سان استار در عرصه مدلینگ همکاری می کند.

درآمد زانیار خسروی

وقتی از زانیار پرسیده شده که وضعیت مالی در عرصه موسیقی چگونه است؟ وی پاسخ داد که هیچ ‌کس در ابتدا با انگیزه مالی وارد این عرصه نمی‌ شود. اکثر کسانی که در این عرصه وارد شده اند، با عشق به موسیقی کار را آغاز می ‌کنند ولی د راین عرصه به نقطه ای می‌ رسند که سن‌ آنها بالاتر می‌رود و نیازهای ‌شان تغییر می کند.

آن ‌وقت است که به خودشان می ‌گویند الان دقیقا شغل من چیست؟! بعد متوجه می شوند که کلیپ‌های‌ شان باعث شده نتوانند اجرای کنسرت داشته باشند و آلبوم منتشر کنند و به این ترتیب است که هیچ درآمدی حاصل نکرده اند و صرفا در این عرصه هزینه کرده‌ اند.

به این ترتیب هیچ راهی هم رای آنها باقی نمی ماند جز اینکه در مراسم‌ ها خوانندگی کنند! عده‌ای این کار را می‌کنند و عده‌ای هم توانایی انجام چنین کاری ندارند و این کار در حقیقت با روحیات ‌شان جور در نمی‌آید و بدترین حالت برای آنها در همین لحظه رخ می دهد.

زانیار ادامه داد که شکر خدا من با داشتن مشکلات مالی، دست کم از پس هزینه ‌های خودم بر می آیم چرا که من برای دیگران هم کار می‌ سازم. اما عده ‌ای بسیاری هستند که صرفا خواننده هستند و در این موقعیت هم باید برای ترانه، آهنگ، تنظیم، ویدئوکلیپ و… مرتب هزینه کنند و در نهایت هم به هیچ می ‌رسند و روزی متوجه این شرایط تهی خود می ‌شوند که دیگر کار از کار گذشته و دیر شده است!

زانیار خسروی در مورد مدت فعالیت یک خواننده در عرصه موسیقی نظر جالبی دارد. او گفته است که عمر هنری یک خواننده دیگر این گونه نیست که مانند زمان قدیم بگوییم مثلا ۲۵ یا ۳۰ سال است. موسیقی و بخصوص کار خوانندگی درست شبیه به ورزش فوتبال شده است دوران اوج ۳ تا ۵ سال است و اگر خیلی خوش‌ شانس باشی شاید تا ۱۰ سال هم دوام بیاوری!

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی

زانیار به استثنائاتی هم اشاره کرده است. از جمله او عنوان کرده است که ممکن است روزی فرا برسد که این معروفیت هم دیگر فایده چندانی نداشته باشد و مانند اوایل برای‌ فرد هنرمند دارای جذابیت نباشد و این جا یک مشکل پیش می آید و آن هم این مسئله است که آن هنرمند برای مردم هم جذاب نخواهد بود چرا که مردم و مخاطبان متوجه سردی و خستگی هنرمند دلخواه شان شده اند و همین باعث کم رنگ شدن و در نهایت محو شدن یک هنرمند در این عرصه می شود.

اینستاگرام زانیار خسروی

این روزها از طریق شبکه های اجتماعی می توان با دور دست ترین مناطق و همچنین با افراد بسیاری ارتباط برقرار کرد. یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها در این دنیا مجازی ارتباطات، اینستاگرام است. در اینستاگرام می توان فیلم و عکس بارگذاری کرد و به همین دلیل هم بسیاری از افراد صاحب نام از این امکان ارتباطی استفاده کرده و با هواداران خود در ارتباط هستند. زانیار خسروی هم از این قاعده مستثنی نیست و در اینستاگرام فعالیت دارد. آدرس اینستاگرام زانیار خسروی xaniarkhosravi است که می توانید به آن مراجعه کرده و با فالو کردن او از جدیدترین ها در مورد این خواننده مطلع شوید.


تک‌ آهنگ‌ های زانیار خسروی

  • تک آهنگ بدون تو زانیار خسروی
  • تک آهنگ طفره نرو زانیار خسروی
  • تک آهنگ بعد من زانیار خسروی
  • تک آهنگ نمیدونی زانیار خسروی
  • تک آهنگ هی تو زانیار خسروی
  • تک آهنگ جاذبه زانیار خسروی
  • تک آهنگ نه نمیشه زانیار خسروی
  • تک آهنگ ریسک زانیار خسروی
  • تک آهنگ اون زانیار خسروی
  • تک آهنگ دستی دستی زانیار خسروی
  • تک آهنگ نمیدونی (ورژن آکوستیک) زانیار خسروی
  • تک آهنگ هیپنوتیزم زانیار خسروی
  • تک آهنگ زود گذشت زانیار خسروی
  • تک آهنگ اما دلم واست تنگ میشه زانیار خسروی
  • تک آهنگ امیددارم هنوز زانیار خسروی
  • تک آهنگ خیالم راحت بود ازت زانیار خسروی
  • تک آهنگ چشمای رؤیایی زانیار خسروی
  • تک آهنگ من میلیونر نیستم زانیار خسروی
  • تک آهنگ اخم اصلاً بهت نمیاد زانیار خسروی
  • تک آهنگ می‌دونستم میری زانیار خسروی
  • تک آهنگ شدی همه دنیام زانیار خسروی
  • تک آهنگ اگه می‌موندی زانیار خسروی
  • تک آهنگ حسودیم می‌شه زانیار خسروی
  • تک آهنگ زندگی همه همینه زانیار خسروی
  • تک آهنگ رفتی که چی بشه زانیار خسروی
  • تک آهنگ بعد من زانیار خسروی
  • تک آهنگ خودتو بزار جای من زانیار خسروی با همکاری مهدی هیبتی
  • تک آهنگ آرزوی محال زانیار خسروی با همکاری مهدی هیبتی
  • تک آهنگ بغض زانیار خسروی با همکاری مازیار لشنی (در گروه ایهام)
  • تک آهنگ حال من زانیار خسروی با همکاری مازیار لشنی (در گروه ایهام)
  • تک آهنگ بزن باران زانیار خسروی با همکاری مازیار لشنی (در گروه ایهام)
  • تک آهنگ جانا زانیار خسروی با همکاری مازیار لشنی (در ایهام)
  • تک آهنگ چشمانت آرزوست زانیار خسروی با همکاری با مازیار لشنی (در گروه ایهام)
  • تک آهنگ دریا زانیار خسروی با همکاری مازیار لشنی (در گروه ایهام)
  • تک آهنگ نگار زانیار با همکاری مازیار لشنی (در گروه ایهام)
  • تک آهنگ دنیای بعد از تو زانیار خسروی با همکاری مازیار لشنی (در گروه ایهام)
  • تک آهنگ شهزاده بی عشق زانیار خسروی با همکاری مازیار لشنی (درگروه ایهام)
  • تک آهنگ وای از این حالم زانیار خسروی با همکاری مازیار لشنی (در گروه ایهام)
  • تک آهنگ خدانگهدار زانیار خسروی با همکاری مازیار لشنی (در گروه ایهام)
  • تک آهنگ نبات زانیار خسروی با همکاری مازیار لشنی (در گروه ایهام)
  • تک آهنگ تاب و تب زانیار خسروی با همکاری مازیار لشنی (در گروه ایهام)
  • تک آهنگ نمیرم عقب زانیار خسروی (با همکاری سیروان خسروی)
  • تک آهنگ برگرد زانیار خسروی (با همکاری سیروان خسروی)
  • تک آهنگ هفتاد میلیون ستاره زانیار خسروی (با همکاری سیروان خسروی)
  • تک آهنگ چه حالی داره زانیار خسروی (با همکاری سیروان خسروی)
  • تک آهنگ کنار مهتاب زانیار خسروی (با همکاری میلاد درخشانی)
  • تک آهنگ آره زانیار خسروی (با همکاری سیروان خسروی)
  • تک آهنگ یالا زانیار خسروی (با همکاری مهدی اسدی)
  • تک آهنگ همینه که هست زانیار خسروی (با همکاری قاف)
  • تک آهنگ راحت باش زانیار خسروی (با همکاری دی جی فرهاد)
  • تک آهنگ یکی بود یکی نبود زانیار خسروی

موزیک ویدیوهای زانیار خسروی

موزیک ویدئو همینه که هست زانیار خسروی (با قاف)

موزیک ویدئو طفره نرو زانیار خسروی

موزیک ویدئو بدون تو زانیار خسروی

موزیک ویدئو ریسک زانیار خسروی

موزیک ویدئو زندگی همه همینه زانیار خسروی

موزیک ویدئو من میلیونر نیستم زانیار خسروی

موزیک ویدئو جاذبه زانیار خسروی

موزیک ویدئو اگه می‌موندی زانیار خسروی

موزیک ویدئو بدون تو زانیار خسروی (لایو)

موزیک ویدئو می‌دونستم میری زانیار خسروی

موزیک ویدئو نمیرم عقب زانیار خسروی

موزیک ویدئو بغض زانیار خسروی

موزیک ویدئو بعد من زانیار خسروی

موزیک ویدیو فیلم سینمایی بمب؛ یک عاشقانه از “ایهام”

موزیک ویدیو فیلم سینمایی نبات از “ایهام”

موزیک ویدئو نمیدونی زانیار خسروی (آکوستیک)

پیج زانیار خسروی

آلبوم‌های زانیار

۱۳۹۲ بیست و هشت

ترانه‌های  زانیار خسروی ساخته شده برای دیگران

زانیار خسروی و تنظیم آهنگ حالم خوبه با صدای شهاب رمضان

زانیار خسروی و تنظیم آهنگ خونه با صدای شهاب رمضان

زانیار خسروی و ترانه سرایی آهنگ دلم گرفته با صدای سیروان خسروی

زانیار خسروی و ترانه سرایی آهنگ چه حالی داره با صدای سیروان خسروی

زانیار خسروی و ترانه سرایی آهنگ عشق من باش با صدای بهنام صفوی

زانیار خسروی و ترانه سرایی آهنگ آره با صدای سیروان خسروی

زانیار خسروی و ترانه سرایی جاده با صدای سیروان خسروی

زانیار خسروی و تنظیم آهنگ یه چیزی بگو با صدای مهدی یراحی

زانیار خسروی و تنظیم آهنگ دیدار با صدای مهدی یراحی

زانیار خسروی و تنظیم آهنگ عیدی با صدای مهدی یراحی

زانیار خسروی و تنظیم آهنگ عطر تو با صدای مهدی یراحی

زانیار خسروی و تنظیم آهنگ  امشبم گذشت با صدای مهدی یراحی

زانیار خسروی و تنظیم آهنگ خوبه حالم با تو با صدای مهرداد نصرتی

زانیار خسروی و تنظیم آهنگ حس با صدای امیر یگانه

زانیار خسروی و تنظیم آهنگ عاشق ترم نکن با صدای امیر یگانه

زانیار خسروی و ترانه سرایی آهنگ هی تو با صدای زانیار خسروی

زانیار خسروی و ترانه سرایی آهنگ چشمای رویایی با صدای زانیار خسروی

زانیار خسروی و ترانه سرایی آهنگ نمیرم عقب با صدای زانیار و سیروان خسروی

زانیار خسروی و ترانه سرایی آهنگ قاب عکس خالی با صدای سیروان خسروی

فیلم شناسی زانیار خسروی

بازی زانیار خسروی در فیلم سینمایی برف روی کاج ها به کارگردانی پیمان معادی در سال ۱۳۹۰

بازی زانیار خسروی در سریال عشق تعطیل نیست به کارگردانی بیژن بیرنگ در سال ۱۳۹۳


مطالب مشابه : بیوگرافی محمدرضا فروتن بیوگرافی فرزاد فرزین و پرویز پرستویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.