پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی مسعود صادقلو خواننده پاپ

عکس و بیوگرافی مسعود صادقلو خواننده پاپ

بیوگرافی مسعود صادقلو
یکی از خوانندگان جوان کشورمان مسعود صادقلو است که در سبک پاپ فعالیت دارد و آهنگ های مسعود صادقلو هم طرفداران خاص خود را دارند. این خواننده از جمله هنرمندانی است که ممنوع الکار بوده و به حالت زیرزمینی فعالیت های هنری خود را ادامه داده است.

در مورد بیوگرافی مسعود صادقلو هم مطالب زیادی وجود ندارد و ما در این مقاله از پارسی نو برای شما در مورد زندگی خصوصی مسعود صادقلو سعی کرده ایم تا به کامل ترین شکل ممکن مطالب را گردآوری کنیم. در مورد همسر مسعود صادقلو هم در ادامه همین مقاله می توانید اطلاعاتی را کسب کنید.


بیوگرافی مسعود صادقلو

مسعود صادقلو یکی از خوانندگان جوان کشورمان است که در تاریخ ۱۸ فروردین ماه از سال ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمده است. این هنرمند جوان و پر طرفدار نخستین بار با فیت دادن وارد عرصه موسیقی زیرزمینی شد.

سن مسعود صادقلو

مسعود صادقلو چگونه کارش را شروع کرد؟

طبق آنچه که خود او گفته است، از دوران کودکی به موسیقی علاقه داشته و همین علاقه را در بزرگسالی ادامه داده است تا بالاخره توانست در زمینه موسیقی به چهره شناخته شده ای مبدل شود.

در مورد استارت کار صادقلو باید گفت که وی به صورت جدی موسیقی را از دوران نوجوانی با شدت بیشتری پیگیری کرد و در این راستا در کلاس های آموزشی موسیقی هم شرکت کرد. او در سال ۱۳۹۵ با شرکت در کلاس های آواز کلاسیک محمدرضا صادقی خط مشی مشخصی به فعالیت هنری خود داد.

به شهرت رسیدن مسعود صادقلو

همکاری مسعود با رضا شیری و سپس همکاری با مسعود جهانی باعث شد تا کارهایش دیده شوند و توانست کارهایش را به صورت حرفه ای منتشر کند.

در مورد این که او با کدام آهنگ توانست برای مخاطبان معرفی شود باید بدانید که مسعود صادقلو اولین بار صدایش با آهنگ هوس باز شنیده شد. قطعه های دیگر او با نامهای آخر شب، دیونه بازی، زیر بارونا برقص و نیمه گمشده هم در رسیدن او به شهرت بیشتر بی تاثیر نبودند.

باید بدانید که آنچه باعث شهرت بیشتر صادقلو شد، سبک کار او بوده است که سبک پاپ است و با نوع لحن و اجرای خاصی که دارد باعث شده است تا در عرصه موسیقی چهره ای شاخص شود.

آهنگ های مسعود صادقلو


ازدواج مسعود صادقلو

در مورد وضعیت تاهل صادقلو باید بدانید که او مجرد است و ازدواج نکرده است. هر چند گاهی اوقات در برخی از سایت ها مشاهده شده است که عکس مسعود صادقلو و همسرش منتشر شده است، باید گفت که هر عکسی که از مسعود صادقلو و همسرش دیدید باید بدانید که کذب است و فعلا خبری از ازدواج او نیست.

در مورد مسعود صادقلو بیشتر بدانید

این خواننده پاپ کشورمان در دوران نوجوانی و جوانی یک ورزشکار حرفه ای بوده است. او نزدیک به هشت سال در ورزش کشتی به شکل جدی فعالیت داشته است اما با ورود به فعالیت در عرصه موسیقی این رشته را کنار گذاشت. در کمال تعجب باید بدانید که او اهل ورزش فوتبال نیست و در این مورد هم گفته است که پرسپولیسی نیستم اما دوستان نزدیک طرفدار تیم پرسپولیس هستند. او گفته است که بخاطر اینکه یک بار برای مهدی طارمی که در شمار دوستان من است پیام تبریک تولد ارسال کردم، همه بر این تصور هستند که طرفدار تیم پرسپولیس هستم اما باید بدانید که فوتبالی نیستم و علاقه ای هم به این ورزش ندارم. البته اشاره کرده است که دوستان فوتبالی زیادی دارم از جمله علی دایی، مهرداد میناوند، علی کریمی، علی انصاریان و محسن مسلمان که با آنها رفت و آمد هم دارد.

از او در مورد علت فیت دادن زیاد سوال پرسیده شده بود که او هم جواب داده بود که واقعیت آن است من آدم تنبلی هستم و توانایی انجام دادن برخی از کارها به تنهایی را ندارم. به همین علت هم برای انجام این دست کارها از دوستان نزدیکم کمک می گیرم و گفته است که در ساخت آهنگ هایم با تیم حرفه ای همکاری می کنم که مسعود جهانی، رضا شیری و مهدی آذر اعضای این تیم به شمار می روند.

وی در زمینه های دیگری از زندگی خودش هم صحبت کرده است. از جمله گفته است که من از نظر مالی هیچ مشکلی ندارم اما گاهی اوقات برای اینکه خواستم استقلال مالی داشته باشم دچار یک سری مشکلات مالی می شوم. وی در این زمینه مثال زده است و گفته که مثلا برای تهیه یک ویدیو آهنگ دست کم می بایست ۴۰ میلیون هزینه کنم که گاهی اوقات برای من زیاد است و من را دچار مشکلاتی می کند.

مسعود صادقلو و همسرش

جزییات ممنوع الفعالیت مسعود صادقلو

وی از جمله هنرمندانی است که سابقه ممنوع الکار بودن را در کارنامه هنری خود دارد. وی در این زمینه گفته است که قلبا دوست دارم فعالیت های هنری من مجاز باشد، برای هر کسی از جمله من خوشایند است که در حرفه مان راحت باشیم، ولی واقعیت آن است که مجاز بودن به درد من نمی خورد! او گفته است در دوران ممنوع الکار بودن توانایی کسب درآمد را داشته و دارم و چنانچه برای سه سال منتظر صدور جواز باشم دیگر از دوران hit دور می شوم.

او گفته است که در همان ممنوع الکار بودن فعالیت هایم را ادامه دهم بسیار مطلوب تر خواهد بود چرا که پس از مجاز شدن فعالیت هایم می بایست از برخی همکاری ها منع کناره بگیرم یا این که هر جایی نمی توانم بروم و یا این که شعر و ملودی را نمی توانیم بعد از مجاز شدن به هر کسی بفروشیم و این محدودیت ها برای من بسیار عذاب آور است.

ورود مسعود صادقلو به تلویزیون در زمان ممنوع الکاری!

در حالی که صادقلو از جمله هنرمندان محروم از فعالیت به شمار می رود و مجوز فعالیت ندارد اما وی بعنوان خواننده مهمان در ویژه برنامه نوروزی سال ۱۳۹۸در شبکه پنج مهمان حمید گودرزی و هیراد حاتمی بود و قطعه کوتاهی را نیز زمزمه کرد!

کافی شاپ مسعود صادقلو

صادقلو پیش از خواننده شدن یک چلوکبابی داشت و به اصطلاح دارای شغل آزاد بود اما بعد از ورود به عرصه موسیقی موفق شد تا یک کافه شاپ بزند و در حال حاضر هم بنا به گفته خودش منبع اصلی درآمدش به شمار می رود و در این مورد هم گفته است که در تلاش است تا شعبه دوم کافی شاپ خود را در ولنجک تهران هم افتتاح کند.

اینستاگرام مسعود صادقلو

عمل های زیبایی مسعود صادقلو

این خواننده از جمله کسانی است که به سمت عمل های جراحی زیبایی رفته است و گفته که دندان هایش را بخاطر زیبایی لبخند لمینت کرده ودر مورد انجام این کار هم گفته است که احساس خوبی دارد. بنا به گفته های خودش او بینی اش را هم عمل زیبایی کرده است و در مورد انجام این عمل هم به شدت پشیمان است.

اینستاگرام مسعود صادقلو

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در عرصه ارتباطات به راحتی می توان با افراد مورد علاقه در عرصه هنر و موسیقی ارتباط برقرار کرد. از جمله این راههای ارتباطی می توان به اینستاگرام اشاره کرد. مسعود صادقلو در اینستاگرام پیجی به آدرس masoudsadeghloo دارد که در عکس های جدید خود را منتشر می کند و یا در مورد آهنگ های خود اطلاعات به روزی را در اختیار هوادارن اش قرار می دهد. شما هم می توانید پیج اینستاگرام این خواننده پاپ را فالو کرده و در جریان جدیدترین اخبار در مورد او قر ار بگیرید.


مطالب مشابه : مصطفی زمانی بیوگرافی داریوش ارجمند و بیوگرافی امیرحسین آرمان

یک دیدگاه

  1. دمت گرم عاولیی
    موفق باشی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.