پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی علی صبوری کمدین اینستاگرام

عکس و بیوگرافی علی صبوری کمدین اینستاگرام

سن علی صبوری
برای هر کسی خنده و شادی امری خوشایند است. برای خندیدن هنر خاصی نیاز نیست و با کوچکترین چیز خنده دار هر فردی کلی می خندد. اما خنداندنِ دیگران کاری است که از عهده هر کسی ساخته نیست و باید حتما هنرمند باشی تا بتوانی در این امر موفق باشی.

یکی از افرادی که در این زمینه موفق عمل کرده است، علی صبوری است. علی صبوری خندوانه را پر از خنده کرد چرا که در این برنامه حضور یافت و با استندآپ جالبی که داشت برای خود مخاطبان زیادی را دست و پا کرد. گفتنی است که اینستاگرام علی صبوری مملو است از کلیپ های خنده داری که او خود با خلاقیت تهیه و منتشر می کند. ما در این مقاله از پارسی نو در مورد زندگی خصوصی علی صبوری مطالبی را گرداوری و منتشر کرده ایم.


بیوگرافی علی صبوری کمدین

علی صبوری یکی از هنرمندان جوان کشورمان است که در عرصه طنز فعال است. در مورد این که علی صبوری چند سال دارد، باید بدانید که او در ۳ شهریور سال ۱۳۷۱ در مشهد به دنیا آمده است.

تحصیلات علی صبوری

علی صبوری در دبیرستان رشته تجربی را دنبال کرده است و اما همیشه به هنر علاقه داشته است. او گفته است که قصد داشتم تا پزشک شوم و در نظر داشتم کار هنری را هم در کنارش پیش ببرم. اما ظاهرا او در رشته هوشبری پذیرفته شده است و در مورد چند و چون ادامه تحصیل اش هم گفته است که :

بجای دکتری در رشته هوشبری پذیرفته شدم، اما ترم آخر مرا اخراج کردند به این علت که می خواستم یک نمایش حرفه ای را روی صحنه ببرم و علیرغم هماهنگ کردن این ماجرا با اساتید دانشگاه برای غیبت نخوردن از کلاس، پایان ترم اعلام شد کـه از در چند درس بـه خاطر داشتن غیبت بیش از اندازه در کلاس صفر گرفته ‌ام و به این ترتیب آخر داستان دانشگاه رفتن من اینگونه رقم خورد.

از زمان اخراج از دانشگاه تا حضور در برنامه خندوانه ۲ سال طول کشیده است و در این مدت او سعی کرد تا در فضای مجازی به علایق هنری خودش بپردازد و با انتشار کلیپ های خنده دار کوتاه توانست تعداد بالایی فالوور در این پیج خود گردآوری کند.


ازدواج علی صبوری

در مورد این که این هنرمند طنزپرداز مجرد است یا متاهل، باید گفت که او ازدواج کرده است و متاهل است. اما در مورد علی صبوری و همسرش عکسی منتشر نشده است و اطلاعاتی در مورد همسر علی صبوری وجود ندارد تا در این مقاله از پارسی نو برای شما همراهان عزیز منتشر کنیم.

علی صبوری و شقایق چشم خاموش
علی صبوری و شقایق چشم خاموش

در مورد خانواده علی صبوری بیشتر بدانید

علی صبوری در یک دوره از زندگی اش مجبور شده است تا دست فروشی کند. او در مورد علت این کارش گفته است که زمانی که ۸ سال سن داشته است پدرش در تجارت شکست می خورد و به اصطلاح ورشکست شده اند. او کار دست فروشی را تا زمانی که پدرش تغییر شغل داده و وارد بازار فروش آهن آلات می شود، ادامه داده است. در این زمان دیگر وضع مالی آنها هم خوب شده است.

در مورد تعداد اعضای خانواده علی صبوری باید بدانید که تنها یک برادر کوچکتر از خود دارد. به این ترتیب او در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده است. گفتنی است که نام برادر علی صبوری آرمان است. آرمان صبوری هم در عرصه هنر فعال است و در رشته گرافیک مشغول به فعالیت است.

چرا به علی صبوری می گویند واینر؟!

او لقب واینر را دارد. در مورد این لقبِ علی صبوری هم باید بدانید که واینر به کسانی گفته می شود که در عرصه مجازی به کار طنز مشغول هستند و ویدئوهای خنده دار از کارها و اجراهای خود با مخاطبان شان به اشتراک می گذارند. او خود در این مورد گفته است که فعالیت هنری در قالب طنز را از اینستاگرام شروع کرده است و در حال حاضر هم در تلویزیون مشغول به فعالیت است.

پروفایل علی صبوری

علی صبوری به طور دقیق گفته است که کارش را از دی ماه سال ۱۳۹۵ در اینستاگرام شروع کرد و در آن زمان دارای ۳۲ فالوور بود. او گفته است که کارم را در این عرصه به صورت حرفه ای با ساختن یک ویدیو طنز انتقادی در مورد عدم برگزاری کنسرت در مشهد شروع کردم و اولین کار حرفه اش هم ۲۰۰ بار ویو خورد. این فعالیت و ساخت ویدئوها از طرف علی صبور ادامه پیدا کرند به حدی که الان تقریبا در ایران چهره شناخته شده ای است.

صبوری گفته است که من در کلیپ هایم خط قرمزها را رعایت می کنم و به صورتی کلیپ ها را تهیه می کنم که اگر وارد فضای بزرگتر شوم، چالشی برای من پیش نیاید. البته او اشاره کرده است که خط قرمزها در تلویزیون و اینستاگرام با هم متفاوت هستند.

علی صبوری جدید

میزان درآمد علی صبوری در اینستاگرام

صبوری کمدین مطرح در فضای مجازی که اکنون در تلویزیون هم نامی به هم زده است، با ساخت ویدیوهای طنز و کمدی موفق شد تا کم کم فالور هایش را بالا ببرد و به این ترتیب به راحتی با تعداد بالای فالوور هایش می تواند از پیج اینستاگرام خود کسب درآمد کند. علی صبوری در حال حاضر برای درج تبلیغات روزانه چیزی بین ۴ تا ۵ میلیون پیشنهاد دارد! وی از طریق درآمد بالای خود توانست چند ماه پیش ماشین BMW 318i خریداری کند.

به شهرت رسیدن علی صبوری

به این ترتیب می توان گفت که علی صبوری از جمله چهره های کمدی اینستاگرام است که توانست در برنامه خنداننده شو خندوانه رامبد جوان و با اجراهای مناسب در قاب تلویزیون ظاهر شود. علی صبوری در گروه فرهاد آئیش بسیار خوب و موفق ظاهر شد.

علی صبوری خنداننده شو

نظر جالب علی صبوری در مورد تتلو و شراره رخام

او در مورد اینستاگرام و کسانی که در این فضا هستند گفته است که: اینستاگرام مکتب ملکه های زیبایی و داف کده هاست! علی صبوری در مورد برخی هنرمندان نظرات رک و صریح و البته منفی ابراز کرده است. از جمله این که او تتلو را چاپلوس تلقی می کند و در مورد شراره رخام یکی از بازیگران زن ایرانی هم گفته است که : از شراره رخام متنفرم و در مورد علت این تنفر هم گفته است که در تئاتری که با او کار کردم شخصیت جالبی نداشت.

علی صبوری در خندوانه

نظر جالب تر علی صبوری در مورد صدا و سیمای ایران!

این کمدین فضای مجازی در مورد صدا و سیمای ایران گفته است که این ارگان در شاد کردن مردم موفق نیست چون کپی کار است! صبوری ادامه داده است که به علت کارهای کپی در صدا و سیما، فضای مجازی و اینستاگرام به رسانه قوی تری از تلویزیون مبدل گشته است. به نظر او این قوت اینستاگرام از آن رو است که کمدین های مطرح در این فضا می بایست در عرض ۱ دقیقه کلیپی تهیه و منتشر کنند که مردم را بخندانند، در حالی که تلویزیون اینگونه نیست.

علی صبوری از علاقه به فیلم دیدن تا بازیگر شدن!

این هنرمند جوان در مورد موفقیت اش و رسیدن به این موفقیت نظرات جالب و به اعتقاد برخی اغراق آمیز در مورد خودش دارد. او گفته است که: اگر به این جایگاه در اینستاگرام و تلویزیون رسیدم به خاطر تلاش های زیادی بوده است که داشته ام. او گفته است که در این راستا هدف داشته ام و علم این کار را هم داشته ام! صبوری ادامه داده است که من فیلم دیدن را بسیار دوست دارم و در این مورد گفته است که من بالای ۴ ترابایت فیلم از سال ۱۹۲۰ تا کنون را در سیستم ام دارم.

ظاهرا علی صبوری در زمینه بازیگری هم فعالیت هایی داشته است از جمله این که او گفته است که مدتی تئاتر کار کرده است. بنا به انچه که او گفته است، او در فیلم سقف دودی پوران درخشنده  هم بازی کرده است اما در بازی او در نسخه نهایی سانسور شده است!

علی صبوری من و بابام

نظر هنرمندان مطرح در مورد علی صبوری

همانطور که گفتیم علی صبوری ابتدا در اینستاگرام و بعد در برنامه خندوانه موفق شد تا به شهرت دست یابد. او دارای استعداد هنری بالایی است و برخی از هنرمندان مطرح کشورمان در مورد او نظرات مثبتی داده اند که نشان از آینده درخشانی برای او دارند. از جمله رامبد جوان گفته است که علی می تواند فرد موفقی در این عرصه شود. بهروز افخمی هم در مورد علی صبوری گفته است که اگر خودش را جدی بگیرد و در مسیر صحیحی تلاش کند، می تواند جای رضا عطاران را بگیرد. فرهاد آئیش یکی از بازیگران توانمند کشورمان هم در مورد توانایی های علی صبوری نظر داده است و گفته است که: «علی مثل پسر مـن اسـت و بسیار او را دوست دارم و اطمینان دارم کـه او فرد موفقی می شود. علی بسیار رشد کرده و بسیار توانمند و با استعداد اسـت.»

او خود هم بر این اعتقاد است که این توانایی را دارد که به کمدین برتر کشور تبدیل شود چرا که طناز بودن را جزو شرایط ذاتی هر فرد کمدی می داند که خودش را دارای این خصوصیت ذاتی می داند. او گفته است که با تمام احترامی که برای هنرمندان مطرح کشورمان بخصوص در عرصه هنر قایل هستم، بر این اعتقادم که نباید از سلبریتی ها بت ساخت! هر کسی می تواند بنا به استعدادی که در هر حوزه ای از جمله در هنر دارد به یک سلبریتی تبدیل شود!

بیوگرافی علی صبوری , علی صبوری اینستاگرام

علت موفقیت علی صبوری در اینستاگرام

او گفته است که کار من در اینستاگرام و ساخت کلیپ برای این فضا، مانند کار در عرصه تئاتر است. او گفته است که در کار تئاتر، حتی اگر مخاطب متن ادبی سخت یک تئاتر را متوجه نشود، محو زیبایی عناصر بصری مثلا نور، صحنه و لباس می ‌شود و در نتیجه از دیدن نمایش لذت می ‌برد. صبوری گفته است که در ساخت کلیپ هم یک موقعیت را با کمک عوامل مختلف بـه تصویر می کشیم و خلق می کنیم. به این ترتیب راز موفقیت کلیپ های علی صبوری در اینستاگرام توسط خودش فاش شده است!

گفتنی است که علی صبوری اجرای استندآپ را سخت ترین سبک در طنز هنری می داند و بر این اعتقاد است که تا فردی در موقعیت اجرا قرار نگیرد نمی تواند ادعا کند طناز خوبی است یا نه! او در مورد علت سخت بودن کار در استندآپ گفته است که سختی این سبک هنری به این علت است که فرد برای اجرا هیچ گونه وسیله خاص و جذابی ندارد که برای مخاطب خنده دار باشد یا جلب توجه مخاطب را به دنبال داشته باشد، پس فرد هنرمند باید جوک هایی بگوید که مخاطبی که منتظر خندیدن است، بخندد. صبوری گفته است که چیزی بدتر از این وجود ندارد که در مقابل مخاطبانی قرار بگیری که به جوک های تو نخندند!

اینستاگرام علی صبوری

اینستاگرام علی صبوری

یکی از شبکه های اجتماعی پر طرفدار در بین کاربران اینترنت، اینستاگرام است که با قابلیت های زیادی که دارد این امکان را به افراد صاحب نام و چهره ها می دهد که با مخاطبان خود در ارتباط باشند. از جمله علی صبوری هنرمند کمدی کشورمان هم از طریق این راه ارتباطی با هواداران خود در ارتباط مستمر است. این هنرمند جوان دارای دو پیج در اینستاگرام است که در ادامه آدرس هر دو را درج کرده ایم. آدرس یک پیج اینستاگرام علی صبوری saburi_ali@ است که در آن ذکر کرده است دارای پیج دومی به این آدرس است: saburi_ali_2@ در هر دو پیج او علاوه بر دیدن جدیدترین عکس های علی صبوری می توانید کلیپ های خنده دار از اجراهای زیبای او و همکارانش را هم ببینید.


عکس های علی صبوری

عکس علی صبوری عکس علی صبوری بازی علی صبوری در سریال آخر خط

بازی علی صبوری در سریال آخر خط

علی صبوری در سریال آخر خط علی صبوری در سریال آخر خط میزان درآمد علی صبوری علی صبوری متاهل


مطالب مشابه : مهدی قائدی لیونل مسی و بیوگرافی سجاد افشاریان

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.