پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی مسیح و آرش ای پی خواننده

عکس و بیوگرافی مسیح و آرش ای پی خواننده

مسیح عدل پرور , آرش عدل پرور
امروزه در دنیای موسیقی خوانندگان زیادی وارد عرصه اجرا و آهنگسازی شده اند و برخی از آنها با استقبال زیادی مواجه شده و ماندگار شدند و برخی هم ستاره یک شبه بوده و زود افول کردند.

از جمله خوانندگانی که دارای شهرت زیادی در مدت کوتاهی شدند، مسیح و آرش عدل پرور هستند. در مورد آنها باید بدانید که برادر هستند و در زمینه موسیقی خارج از کشور تحصیلات موسیقیایی خود را سپری کرده و نزد اساتید صاحب نامی بوده اند. در این مقاله از پارسی نو برای شما بیوگرافی کامل مسیح و آرش را آورده ایم و برای علاقه مندان به این دو خواننده هم آدرس اینستاگرام مسیح و آرش را درج کرده ایم. ما را تا پایان همراهی کنید.


بیوگرافی مسیح و آرش خواننده

مسیح و آرش عدل پرور معروف با نام مسیح و آرش یک گروه موسیقی ایرانی هستند که با سبک پاپ فعالیت دارند. مسیح عدل پرور در تاریخ ۲۰ اردیبهشت سال ۱۳۶۸ در تهران به دنیا آمده است و آرش عدل پرور هم در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۳۶۹ در تهران متولد شده است. گفتنی است که مسیح و آرش برادر هستند.

در مورد مسیح و آرش بیشتر بدانید

این دو برادر هنرمند از دوران نوجوانی به خارج از کشور مهاجرت کرده و همانجا تحصیلات شان را در رشته آهنگسازی ادامه داده اند و نواختن انواع ساز ها و سبک های جدید آواز و خوانندگی را در کنار استادان مشهوری یاد گرفتند و بعد از گذشت چند سال مجددا به ایران برگشتند.

اسم واقعی مسیح و آرش

مسیح عدل پرور دوره های تئوری موسیقی، از ساز و هارمونی را در کلاس های هنری اساتید مشهوری چون فرهودی و میخاییل باریشنیکوف سپری کرده است. آرش هم تحصیلات خود را در زمینه آهنگسازی شامل تئوری موسیقی، هارمونی، سازشناسی و ارکستراسیون را در کلاسهای هنری اساتیدی صاحب نامی از قبیل اسماعیل زاده، محسن الهامیان، دکتر ایمان فرهودی سپری کرده است. او تحقیقات زیادی در زمینه بافت شناسی موسیقی در حوزه شرق و غرب انجام داده است.

نام هنری مسیح و آرش Masih و Arash Ap است. گروه مسیح و آرش از سال ۱۳۸۷ تا کنون در عرصه موسیقی کشورمان فعالیت دارند اما آنها از مهر ماه ۱۳۹۵ به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است. آنها این فعالیت هنری خود را همراه با مجوز اجرای موسیقی زنده در داخل ایران شروع کردند.

پدر و مادر مسیح و آرش , عکس خانوادگی مسیح و آرش
مسیح و آرش عدل پرور و مادر و پدرشان

سبک مسیح و آرش

در مورد سبک هنری این هنرمندان جوان باید بدانید که سبک کاری آنها پاپ است و در سبک آر اند بی هم ترانه های شان را اجرا می کنند. ناشرین آهنگ های مسیح و آرش موسسه موسیقی ترانه شرقی است. این را باید اضافه کرد که مسیح و آرش با سبک هنری شان در زمره برترین صداهای های مارکت موسیقی در حال فعالیت هستند. مسیح و آرش علاوه بر خوانندگی، آهنگسازی هم می کنند.

مسیح و آرش چگونه فعالیت هنری خود را آغاز کردند؟

حوزه فعالیت هنری آرش و مسیح به سالها پیش و قبل از گرفتن مجوز رسمی فعالیت هایشان بر می ‌گردد. در آن زمان آنها به دلیل نداشتن مجوز رسمی برای انتشار کارهای شان، ترانه ‌های بسیاری را به صورت رایگان منتشر می ‌کردند. از جمله این ترانه ‌ها که بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت، می‌توان به آهنگ هنوز همونم و بیا بازم اشاره کرد.

انتشار این موزیک ها به صورت گسترده در شبکه های ماهواره ای باعث شد تا آنها در لیست سیاه وزارت ارشاد قرار بگیرند، اما با حمایت شرکت ترانه شرقی که هم اکنون منتشر کننده کارهای آنها است، موفق شدند تا مجوز بگیرند.

به شهرت رسیدن مسیح و آرش

شاید شما هم طرفدار مسیح و آرش باشید و در جریان هستید که این هنرمندان دارای شهرت زیادی در عرصه موسیقی در بین مخاطبان هستند. در مورد این که آنها چگونه به شهرت رسیدند باید بدانید که این برادران هنرمند با اجرای ترانه های دیوونه کن، سپس تو که نیسی پیشم، چه قشنگ و آرومه دل، کم کم این دو را به اوج شهرت رسیدند.

آرش عدل پرور
آرش عدل پرور معروف به arash ap

کنسرت های مسیح و آرش

اولین کنسرت رسمی آرش و مسیح در تاریخ ۱۷ اسفند سال ۱۳۹۶ در تالار وزارت کشور در تهران در هشت سانس برای شرکت کنندگان برگزار شد. گفتنی است که استقبال از کنسرت آنها تقریبا کم سابقه است چرا که آرش و مسیح با اجرای بیش از ۵۳ سانس در تهران در سال ۹۷ به عنوان پر فروش ‌ترین خوانندگان در زمینه فروش بلیط در این سال شدند.

مسیح و آرش برای نخستین بار در سال ۹۷ تیتراژ پایانی برنامه ماه عسل با اجرای احسان علیخانی را خواندند. آنها همچنین در نوروز سال ۱۳۹۸ مسیح و آرش در برنامه تلویزیونی پر مخاطب عصر جدید حاضر شدند و به صورت زنده ترانه گلی را اجرا کردند.

مسیح عدل پرور
مسیح عدل پرور

اینستاگرام مسیح و آرش

این خوانندگان جوان و پرطرفدار در شبکه های اجتماعی فعال هستند و از این طریق با هواداران خود در ارتباط هستند. از جمله مسیح و آرش در اینستاگرام پیجی دارند که دارای فالورهای زیادی هم هست و در آن از کارهای هنری جدید خود اخباری را برای مخاطبان شان منتشر می کنند. آدرس پیج اینستاگرام مسیح و آرش masihmusic است. می توانید به پیج این خوانندگان جوان رفته و با فالو کردن شان آنها را مورد حمایت قرار دهید.


ترانه شناسی مسیح و آرش

تک آهنگ های مسیح و آرش

تک آهنگ هنوز همونم مسیح و آرش

تک آهنگ ریز پیچید مسیح و آرش

تک آهنگ بیا بازم مسیح و آرش

تک آهنگ به همه بگو مسیح و آرش

تک آهنگ دیوونه کن مسیح و آرش

تک آهنگ تو که نیستی پیشم مسیح و آرش

تک آهنگ غوغا می کند مسیح و آرش

تک آهنگ چه قشنگ مسیح و آرش

تک آهنگ آروم دل مسیح و آرش

تک آهنگ بعد از تو مسیح و آرش

تک آهنگ گلی مسیح و آرش

تک آهنگ خالی بود دستم مسیح و آرش

تک آهنگ ماه عسل مسیح و آرش

تک آهنگ خواب خوب مسیح و آرش

تک آهنگ نرو مسیح و آرش

تک آهنگ نالوطی مسیح و آرش

مسیح و آرش اینستاگرام

آلبوم های مسیح و آرش

آلبوم دریا مسیح و آرش در سال ۱۳۹۷

آهنگ های این آلبوم به شرح زیر هستند:

آهنگ نمیرم مسیح و آرش در آلبوم دریا با تنظیم مسعود جهانی

آهنگ دریا مسیح و آرش در آلبوم دریا با تنظیم مسعود جهانی

آهنگ نگرانم مسیح و آرش در آلبوم دریا با تنظیم مسعود جهانی

آهنگ منتظر نباش مسیح و آرش در آلبوم دریا با تنظیم مسعود جهانی

آهنگ صد ریشتری مسیح و آرش در آلبوم دریا با تنظیم مسعود جهانی

آهنگ آروم قدم بزن مسیح و آرش در آلبوم دریا با تنظیم مسعود جهانی

آهنگ بد دل مسیح و آرش در آلبوم دریا با تنظیم مسعود جهانی


عکس های اینستاگرام مسیح و آرش

عکس مسیح در کودکی
عکس مسیح در کودکی

عکس های اینستاگرام مسیح و آرش arash ap masih مسیح عکس مسیح و محمدرضا گلزار

عکس مسیح و محمدرضا گلزار


مطالب مشابه : بیوگرافی کریستن استوارت کیتی پری و بیوگرافی علی یاسینی

3 دیدگاه‌ها

  1. باران کوثری (Fan Forever)

    عالی هستن

  2. چی بهم تزریق شده حتی کم

  3. چشمم ی ذره خاکستری ی ذره سبزدار ببرمیشم صورتم نگرفته معدم در دمیکنه بهاره روخداشفانداده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.