پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی فاطمه مهلبان خواننده زن ایرانی

عکس و بیوگرافی فاطمه مهلبان خواننده زن ایرانی

فاطمه مهلبان کیست , عکس فاطمه مهلبان
فاطمه مهلبان یکی از هنرمندان زن ایرانی است که در عرصه موسیقی به تازگی ظهور کرده است و ترانه های قدیمی را بازخوانی می کند. گفتنی است که این هنرمند جوان بیشتر روی ترانه های محلی مازندران متمرکز است.

در مورد فاطمه مهلبان بیوگرافی کاملی وجود ندارد و ما در این مقاله از پارسی نو برای شما مطالب پراکنده در مورد بیوگرافی کامل فاطمه مهلبان را گردآوری و منتشر کرده ایم. پس اگر این سوال در ذهن شماست که فاطمه مهلبان کیست ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.


بیوگرافی فاطمه مهلبان

فاطمه مهلبان خواننده دختر و خوش صدای ایرانی است که بنا بر گفته برخی منابع خبری در دهه هفتاد در مازندران به دنیا آمده است. فاطمه از جمله هنرمندانی است که از کانال فضای مجازی شهرتی به هم زده است به طوری که در شبکه اجتماعی از جمله در اینستاگرام فالوورهای زیادی او و آهنگ هایش را دنبال می کنند.

این هنرمند چند سالی است که در عرصه موسیقی فعال است و تنظیم و میکس آهنگ های فاطمه مهلبان را هم بنیامین عمرانی انجام می دهد. اغلب آهنگ هایی که فاطمه خوانندگی کرده به همراه متن ترجمه فارسی آنها در کانال تلگرام فاطمه مهلبان منتشر شده اند.

سبک اجرای فاطمه مهلبان

سبک خوانندگی این هنرمند مشهور در دنیای مجازی، فولکلور مازندرانی است. فاطمه بیشتر کار باز خوانی ترانه های قدیمی را انجام می دهد. از جمله ترانه های خوانندگانی از قبیل استاد عبدالحسین مختاباد، طالب و زهره به زبان مازندرانی و محلی، چشم انتظاری و مه نازنین یار را بازخوانی می کند که با بازخوردهای خوبی از سوی کاربران فضای مجازی مواجه شده است به شکلی که موفق شده است تا مخاطبان زیادی را از این طریق به خود جلب کند.

به این ترتیب استعداد خاص این دختر در خواندن آوازهای شمالی همه را متحیر کرده است و امید آن می رود تا با سرمایه گذاری بیشتر روی کارهای اش، آینده درخشانی را برای خود رقم بزند.

فاطمه مهلبان

ازدواج فاطمه مهلبان

در مورد همسر فاطمه مهلبان اطلاع خاصی در دست نیست اما برخی سایت ها عکس هایی منتشر کرده اند و مدعی شده اند که عکس فاطمه مهلبان و همسرش است اما از سوی این خواننده زن ایرانی تایید یا تکذیب نشده اند. اما به نظر می رسد که فاطمه مهلبان مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

در مورد خانواده فاطمه مهلبان و این که او چند خواهر یا چند برادر دارد و یا این که پدر فاطمه مهلبان چه شغلی دارد و یا مادر فاطمه مهلبان کیست هم اطلاعات خاصی منتشر نشده است. این کمبود اطلاعات از زندگی شخصی فاطمه مهلبان به ظهور یکباره او در عرصه موسیقی بر می گردد که یقینا با گسترده  شدن فعالیت های هنری اش این اطلاعات هم کامل خواهند شد.

واقعیت آن است که فاطمه از جمله هنرمندانی است که یک شبه ره صد ساله را سپری کرده است و قابلیت موفقیت های بیشتر را دارد.

اینستاگرام فاطمه مهلبان

معمولا افراد نامی و هنرمندان و ورزشکاران از طریق شبکه های اجتماعی آثار و فعالیت های خود را به اطلاع هواداران خود می رسانند. فاطمه مهبلان هم یکی از هنرمندان زن ایرانی است که چند وقتی است به دلیل کارهای خوانندگی در فضای مجازی دارای شهرت شده است. آدرس پیج اینستاگرام فاطمه مهبلان fatemehmehlaban است که می توانید او را فالوو کرده و جدیدترین آهنگ های فاطمه مهبلان را از این طریق دریافت کنید و یا جدیدترین عکس های فاطمه مهبلان را در این پیج مشاهده کنید.

متن های پر از محتوای فاطمه مهلبان در اینستاگرامش

مهلبان در اینستاگرامش عکس هایی از خود و طبیعت زیبای شمال منتشر می کند و کپشن های فوق العاده ای هم برای آنها انتخاب می کند. از جمله در یکی از آنها متنی در مورد حجاب منتشر کرده است که توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است:

بیرون بودن زلف زنان ایل، قسمتی از پوشش زیبایشان به شمار می رود …! و هیچ مرد اصیل قشقایی و بختیاری، به زلف زنان ایل توجهی ندارد …! به همان شکلی که مردان شالیکار به ساق برهنه زنان شالیکار توجهی ندارند! گرگ اگر هوس گوشت کند برای او پوست شکار مهم نیست …! پس به یاد داشته باشیم که حجاب می بایست باطنی باشد نه ظاهری …! از نسل آلوده‌ من گذشت  ولی به فرزندان خود خوب دیدن را آموزش دهید!

سن فاطمه مهلبان

او در یکی از پست های خود متن زیر را قرار داده است که برخی بر این اعتقاد هستند اشاره ای به زندگی هنری خود است که با تلاش و از طریق فضای مجازی توانسته است تا موفقیت های چشمگیری به دست آورد و بر این اعتقاد هستند که اگر به همین صورت فعالیت خوانندگی خویش را ادامه  دهد می تواند به موفقیت های بیشتر حتی در دنیای واقعی هم دست پیدا کند. این متن به قرار زیر است:

وقتی که راه نمی روی زمین هم نخواهی خورد. این “زمین نخوردن” نتیجه سکون است و نه مهارت. زمانی که تصمیم نمی گیری وکاری انجام نمی دهی، به تبع اشتباهی هم رخ نخواهد داد. اما باید به یاد داشته باشیم که این “اشتباه نکردن” محصول انفعال است و نه انتخاب.

باید به خاطر داشته باشیم که خوب بودن به معنی آن نیست که درهای تجربه را بر روی خود ببندی و صرفا پرهیز کنی؛ خوب بودن در انتخاب های صحیح ماست که معنا پیدا می کنند و قالب می یابند. پس باید اشتباه کنید اما هرگز آن را مجددا تکرار نکنید!!

این حرف آخر است که املای ننوشته غلط هم ندارد..

او در یکی از پست های اینستاگرام اش متنی زیبا را منتشر کرده است که زنان و دختران همراه او در این پیج بر این باورند که ممکن است منظور فاطمه زنان ایرانی باشد که باورهای غلط را از خود دور کنند و به دنبال علایق و توانایی های خود بروند تا بتوانند در مسیر مورد علاقه شان پیشرفت کنند. از جمله خود او محدودیت های زنان در جامعه امروزی را کنار نهاده است و با استعداد خاصی که در خوانندگی دارد مسیر خوانندگی را استارت زده است. این متن به قرار زیر است:

پادشاهی دو شاهین شکار کرد و آنها را به مربی پرندگان واگذار کرد تا مربی به آموزش شکار را بیاموزد. یکی از شاهین ها از روی شاخه ای که نشسته بود پرواز نمی کرد و مدام روی آن می نشست. پادشاه گفت که هرکسی که این شاهین را درمان کند پاداش خوبی از من دریافت می کند.  بالاخره یک کشاورزی موفق شد و این کار ار به انجام رساند! پادشاه از او پرسید: چگونه شاهین را درمان کردی؟ کشاورز در پاسخ گفت که گفت: شاخه ای که شاهین به آن وابسته شده بود را بریدم.

نتیجه آن است که ما هم باید برخی اوقات شاخه عادتها و باورهای غلط در زندگی مان را از بین ببریم تا موفق شویم رها و آزاد زندگی کنیم.


مطالب مشابه : بیوگرافی باران کوثری نرگس محمدی و بیوگرافی پیمان معادی

یک دیدگاه

  1. “ما هم باید برخی اوقات شاخه عادتها و باورهای غلط در زندگی مان را از بین ببریم تا موفق شویم رها و آزاد زندگی کنیم.”جمله قشنگ و مفیدی هست ولی مشکل همه ما این است که نمی دانیم واقعا عادت ها و باورهای ما کدام واقعا غلط و کدام صحیح هست،بیشتر افراد به محض اینکه مطمئن شوند که باورها یا عقاید و یا رفتارهای اشتباهی دارد،آنها را ترک می کند.شخص مناسب و وارد هم همیشه دم دست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.