پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی نوید محمدزاده بازیگر

عکس و بیوگرافی نوید محمدزاده بازیگر

نوید محمدزاده در لانتوری , نوید محمدزاده در ناهید
یکی از ستاره های سینمای ایران نوید محمدزاده است که در فیلم های زیادی بازی کرده است و همه به طور ویژه بازی نوید محمدزاده در لانتوری را خوب به خاطر دارند.

این بازیگر ارزنده کشورمان جوایز داخلی و خارجی زیادی را از آن خود کرده است. اگر به دنبال بیوگرافی نوید محمدزاده هستید با ما در این مقاله از پارسی نو همراه باشید تا در این موزد اطلاعات بیشتری را به دست آورید. از جمله در این مقاله آدرس اینستاگرام نوید محمدزاده را قید کرده ایم.


بیوگرافی کامل نوید محمدزاده

نوید محمدزاده یکی از بازیگران و هنرمندان ایرانی است که پله های موفقیت و رسیدن به شهرت را با توجه به استعدادهای هنری که دارد، یکی پس از دیگری به سرعت طی کرد. نوید در تاریخ ۱۷ فروردین سال ۱۳۶۵ در ایلام به دنیا آمده است. او در عرصه سینما و تئاتر فعالیت حرفه ای دارد.

بازی نوید محمدزاده در فیلم «عصبانی نیستم» باعث شد تا بسیاری از منتقدان او را مورد تشویق و تحسین قرار دهند. این تحسین به حدی بود که نوید محمدزاده را سزاوار دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر دانستند.

گفتنی است که توانایی های هنری نوید محمدزاده باعث شد تا دو بار متوالی موفق شود که سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر از آن خود کند و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ را هم دریافت کرد.

نوید محمدزاده از سال ۱۳۸۶ به صورت حرفه ای در عرصه هنر کشورمان فعالیت دارد و در این مدت هواداران زیادی را هم جذب خود کرده است.

خانواده نوید محمدزاده

نوید محمدزاده اصالتا اهل مهران یکی از شهرستان های استان ایلام است که دارای ۳ برادر است. گفتنی است که دو برادر او دو قلو هستند.

تحصیلات نوید محمدزاده

نوید محمدزاده دارای مدرک کاردانی مهندسی عمران است و در نظر داشته است تا فوتبالیست شود اما دیدن یک فیلم باعث شده است تا مسیر زندگی نتفاوتی را در پیش بگیرد و در حال حاضر یکی از گران قیمت ترین بازیگران ایران است.

نوید محمدزاده کیست , بیوگرافی نوید محمدزاده

کدام فیلم باعث بازیگر شدن نوید محمدزاده شد؟

او در دوم دبیرستان عاشق ورزش فوتبال بود و قرار بود در تیم نوجوانان سایپا هم بازی کند. اما او فیلم سوته دلان به کارگردانی علی حاتمی را دید و با دیدن بازی بهروز وثوقی مسیر جدید برای زندگی خود رقم زد. بلافاصله فیلم قیصر و فیلم صورت زخمی ال پاچینو را تهیه کرد و با دیدن آنها مبتلا به جنون هنری شد و ناخودآگاه در مسیر بازیگری افتاد.

به دنبال این علاقه هنری وافر، او در سال ۱۳۸۲ وقتی که ۱۷ سال سن داشت در دوره های بازیگری موسسه هنر هفت کرج شرکت کرد. در این دوره ها زیر نظر اساتید مجربی چون مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی، محمد یعقوبی و امیر قنبری آموزش دید ولی در طی این آموزش ها فعالیت هنری نداشت تا سال ۱۳۸۶ که استارت فعالیتهای هنری خود را زد.

او اولین بار در سال ۸۶ و زمانی که ۲۱ ساله بود با بازی در فیلم در میان ابرها به کارگردانی روح الله حجازی در قالب نقش مکمل مرد جلوی دوربین رفت.

نوید محمدزاده بر عکس خیلی از بازیگران که از تئاتر به سینما می روند، از سینما به تئاتر روی آورد و بعد از اولین تجربه سینمایی خودش و در سال ۱۳۸۷ با ایفای نقش در نمایش ماه در آب موفق شد تا جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره استان تهران کسب کند.

بیوگرافی نوید محمد زاده

او در سال ۱۳۸۸ در فیلم آن دو هم بازی کرد که موفق به دریافت مجوز اکران نشد.

آغاز شهرت نوید محمدزاده

نقش آفرینی نوید در فیلم ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده در سال ۱۳۹۳ باعث شد تا او سر زبان ها بیفتد و به خاطر آن جوایز مختلف از جشنواره های بین المللی دریافت کرد. اما اوج به شهرت رسیدن نوید محمدزاده بر می گردد به بازی او در فیلم های لانتوری، خشم و هیاهو و به ویژه ابد و یک روز. او با بازی در فیلم ابد و یک روز در سال ۱۳۹۴ خیلی زود به شهرت رسید و موفق شد هواداران زیادی را به خود جلب کند.


ازدواج نوید محمدزاده

نوید محمدزاده بازیگر توانمند ایرانی مجرد است و ازدواج نکرده است. بنابراین اگر می خواهید عکس نوید محمدزاده و همسرش را ببینید باید تا ازدواج کردن این ستاره سینمای ایران صبر کنید!

نگاهی به پوشش نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در انتخاب لباس به هیچ وجه سنتی عمل نمی­کند و همیشه هنجارشکنی هم می کند و شاید همین هنجارشکنی باعث مطرح شدن او شده است. او معمولا سبک اسپرت با رنگ های تند را انتخاب می کند.

این بازیگر مرد ایرانی دارای زبان بدن خاص خود است. استایل و نوع نشست و برخاست هنرمندان نوعی کارت شناسایی برای آنها به شمار می رود که در مورد نوید محمدزاده باید گفت او جزو بازیگران پر انرژی است که حرکات بدنی زیادی هم دارد.

گفتنی است که پژمان بازغی و نوید محمدزاده برای فیلم ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده به عنوان نماینده ایران در فرانسه به این جشنواره رفتند ولی پوشش نامناسب نوید محمدزاده باعث بروز انتقاد و واکنش های مردم و مخاطبان شد. نوید محمدزاده هم گفت که پوشش رسمی او برای حضور در جشنواره رسمی بوده است و آن پوششی که مردم او را با شلوار کوتاه دیده بودن یک پوشش غیر رسمی بوده که بنا به آنچه که خودش در اینستاگرامش منتشر کرده بود، آن مدل لباس ها برای جشنواره کن بوده است و در پایین گفته بود که نگران آبروی ایران هم نباشید!

انتقاد حمید گودرزی از نوید محمدزاده

حمید گودرزی یکی از بازیگران مطرح کشورمان است که مهمان دورهمی بود و در این برنامه گفت که در گذشته فیلمها مردم را ارشاد می کردند اما الان سیاه نمایی، خیانت و… مردم را بدبین کرده است. او در اشاره غیر مستقیم به نوید محمدزاده گفت که برخی از بازیگران با زیر پیراهنی در چند فیلم بازی می کنند و چون بیشتر داد می زنند و رگ گردنشون بیرون می زند، سیمرغ هم دریافت می کنند!

چند روز بعد از پخش این برنامه یغما گلرویی ترانه سرای معروف در اینستاگرام اش حمید گودرزی را به خاطر حمله به نوید محمدزاده مورد انتقاد قرار داد که در پاسخ به او حمید گودرزی گفت منظور من نوید محمدزاده نبوده است.

نوید محمدزاده در مغزهای کوچک زنگ زده

رمز موفقیت بازیگران از دید نوید محمدزاده

او گفته است اگر یک بازیگر بخواهد موفق شود باید دیگران را هم ببیند و خوبی ها و نقاط قوت آنها را تحسین کند و به این ترتیب می توان مسیر پیشرفت را طی کرد و دیگران هم تو را و موفقیت ها و توانایی های تو را خواهند دید.

این بازیگر به بداهه پردازی در اجرا اعتقاد دارد و گفته است که بداهه پردازی ممکن است در کلام یا در رفتار بازیگر پیش بیاید . همین هم می تواند به کار بازیگر طراوت و تازگی ببخشد.

نوید محمدزاده در قورباغه و دستمزد ۷ میلیاردی !

در سال ۱۳۹۸ این خبر در مورد نوید محمدزاده منتشر شد که او با شرکت تصویر گستر پاسارگاد سرمایه گذار سریال شبکه خانگی قورباغه قرارداد یکساله به امضا رسانده است که ظاهرا یک قرارداد میلیاردی است! چرا که بر اساس این قرارداد منعقد شده بین این شرکت و این بازیگر، محمدزاده تا یکسال حق بازی در هیچ فیلم و تئاتری دیگری ندارد تا عطش بین هواداران باعث استقبال از سریال خانگی قورباغه به کارگردانی هومن سیدی شود.

در مورد میزان دستمزد نوید محمدزاده در قورباغه هم باید بدانید که طبق این قرارداد او به صورت ماهانه حتی در زمان بیکاری مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان به عنوان دستمزد دریافت می کند که در مجموع کل مبلغ دریافتی او تا پایان پروژه ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می شود!

نظر نوید محمدزاده درباره خودش

او در مورد خودش گفته است که نمی گویم بازیگر خوبی هستم اما بازیگری هستم که شبیه هیچ بازیگری نیست! و گفته که مدل خودم را دارم. او گفته است که من فقط از خانواده ام تاثیر پذیرفته ام ولی همواره سعی من بر این بوده است که خودم باشم.

نوید محمدزاده

اینستاگرام نوید محمدزاده

این هنرمند جوان و با اخلاق کشورمان از طریق شبکه های اجتماعی با هواداران خود در ارتباط است. از جمله نوید محمدزاده در اینستاگرام فعال است و آدرس پیج اینستاگرام نوید محمدزاده هم navidmohamadzadeh است که می توانید با فالو کردن پیج او، این هنرمند ارزنده کشورمان را مورد حمایت قرار دهید ضمن این که می توانید عکس های جدید نوید محمدزاده و همینطور سایر فعالیتهای هنری او را در این پیج دنبال کنید.

سابقه اجرای نوید محمدزاده

نوید در طی سالهای ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ اجرای قسمت ‌هایی از برنامه دوستان را بر عهده داشته است. این برنامه از شبکه جام جم پخش می ‌شده است.

جوایز و افتخارات نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در سی و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر با جلب نظر داوران این دوره از جشنواره لایق کسب سیمرغ دانسته شد. این سیمرغ تحت عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد برای نوید در نظر گرفته شده بود اما نوید از دریافت این جایزه باز ماند چرا که فشار گروه‌ هایی خارج از سینما باعث شد تا فیلم عصبانی نیستم از بخش مسابقه این جشنواره خارج شود و سیمرغ به رضا عطاران رسید. نوید محمدزاده در مورد بروز این اتفاق برای خودش در برنامه اینترنتی ۳۵ این گونه گفته است که: این اتفاق تلخ ترین اتفاق زندگی هنری من بوده است!

اما نوید محمدزاده بعد از بروز این اتفاق ناخوشایند نه تنها دلسرد نشد بلکه با قدرت تمام فعالیتهای هنری خود را پی گرفت تا این که در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر برای بازی در فیلم ابد و یک روز موفق شد تا سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کند. همچنین او در شانزدهمین جشن دنیای تصویر تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را کسب کرد.

نوید محمدزاده جوایزی خارج از کشور را از آن خود کرده است. از جمله وی برای نقش آفرینی در فیلم ناهید موفق شد تا جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی براتیسلاوا سال ۲۰۱۵ را از آن خود کند.

موفقیت های این هنرمند جوان ادامه دار بودند به طوری که او در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر موفق شد تا سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای بازی در فیلم بدون تاریخ بدون امضاء دریافت کند. او بدون اشاره به سیمرغ اهدا نشده برای فیلم عصبانی نیستم، این جایزه را سومین سیمرغ خود شمرد. اگر آن سیمرغ اهدا نشده به او را هم در نظر بگیریم می توان گفت که نوید یکی از پرافتخارترین بازیگران سینمای ایران به شمار می رود.

نوید محمدزاده در بخش افق‌ های جشنواره ونیز موفق شد تا برای بازی در فیلم «بدون تاریخ بدون امضاء» جایزه بهترین بازیگر مرد را از آن خود کند.

گفتنی است که محمدزاده در بیستمین دوره جشن بزرگ سینمای ایران موفق شد تا دیپلم افتخار و تندیس زرین «بهترین بازیگر نقش مکمل مرد» برای نقش آفرینی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» را کسب کند.

این بازیگر مرد مشهور ایرانی در بیست و یکمین جشن سینمای ایران تندیس بهترین بازیگر اول نقش مرد را برای بازی در فیلم «سرخ‌پوست» دریافت کرد.

نوید محمدزاده از رسانه‌هایی که فهرستی از برندگان را برای فشار به هیئت داوران ارائه کرده بودند، گله کرد.

نوید محمد زاده با شلوارک

نوید محمدزاده و زلزله زدگان کرمانشاه

به دنبال زلزله غم انگیز در استان کرمانشاه بسیاری از هنرمندان به کمک مردم شتافتند و نوید محمدزاده هم که خود یکی از هنرمندان کُرد زبان ایران است در بین آنها حاضر شد و کمک های مردمی را به آنها رساند. نوید محمدزاده در نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم براتیسلاوا در کشور اسلواکی برای بازی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» موفق شد تا جایزه بهترین بازیگر مرد این جشنواره سینمایی را کسب کند.

او همچنین در جشنواره آسیا پاسیفیک سال ۲۰۱۷ موفق شد تا جایزه بهترین بازیگر مرد را برای بازی در فیلم بدون تاریخ بدون امضا از آن خود کند. نوید محمدزاده ضمن تشکر از برگزارکنندگان جشنواره فیلم براتیسلاوا در کشور اسلواکی که برای بار دوم او را به عنوان برنده جایزه بهترین بازیگر مرد این رویداد سینمایی معرفی کردند، جایزه‌ دریافتی خود را به بازماندگان زلزله ۷٫۳ ریشتری در استان کرمانشاه اهدا کرد.

ماجرای نوید محمدزاده و منوچهر هادی

بین نوید محمدزاده و منوچهر هادی یک برخوردی پیش آمد و ماجرا از این قرار بود که نوید محمدزاده به شرایط اکران فیلم «متری شیش و نیم» و«رحمان ۱۴۰۰» اعتراض کرد و گفت که سانس های اکران فیلم او را به فیلم رحمان ۱۴۰۰ اختصاص داده شده است.

اعتراض نوید محمدزاده با پاسخ ملایم منوچهر هادی رو به رو شد. منوچهر هادی علت این بالا بودن سانس های فیلم خودش را طولانی بودن فیلم دوم سعید روستایی اعلام کرد. در ضمن او گفت که این دو فیلم اصلا قابل مقایسه نیستند و هر فیلم هم رویکردی جداگانه دارد. خلاصه این که با درایت منوچهر هادی این اعتراض تند نوید محمدزاده ختم به خیر شد!

navid mohamadzadeh


فیلم شناسی نوید محمدزاده

فیلم های سینمایی نوید محمدزاده

بازی نوید محمدزاده در فیلم سینمایی متری شیش و نیم به کارگردانی سعید روستایی در سال ۱۳۹۷

بازی نوید محمدزاده در فیلم سینمایی سرخ پوست به کارگردانی نیما جاویدی در سال ۱۳۹۷

بازی نوید محمدزاده در فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی در سال ۱۳۹۶

بازی نوید محمدزاده در فیلم سینمایی خفه گی به کارگردانی فریدون جیرانی در سال ۱۳۹۵

بازی نوید محمدزاده در فیلم سینمایی بدون تاریخ بدون امضا به کارگردانی وحید جلیلوند در سال ۱۳۹۵

بازی نوید محمدزاده در فیلم سینمایی ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستایی در سال ۱۳۹۴

بازی نوید محمدزاده در فیلم سینمایی خشم و هیاهو به کارگردانی هومن سیدی در سال ۱۳۹۴

بازی نوید محمدزاده در فیلم سینمایی لانتوری به کارگردانی رضا درمیشیان در سال ۱۳۹۴

بازی نوید محمدزاده در فیلم سینمایی ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده در سال ۱۳۹۳

بازی نوید محمدزاده در فیلم سینمایی سیزده به کارگردانی هومن سیدی در سال ۱۳۹۲

بازی نوید محمدزاده در فیلم سینمایی عصبانی نیستم به کارگردانی رضا درمیشیان در سال ۱۳۹۲

بازی نوید محمدزاده در فیلم سینمایی لرزاننده چربی به کارگردانی محمد شیروانی در سال ۱۳۹۱

بازی نوید محمدزاده در فیلم سینمایی در میان ابرها به کارگردانی روح الله حجازی در سال ۱۳۸۷

بازی نوید محمدزاده در فیلم سینمایی آن دو به کارگردانی بهروز قبادی در سال ۱۳۸۷

نوید محمدزاده در شبکه خانگی

بازی نوید محمدزاده در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی در سال ۱۳۹۷

سریالهای نوید محمدزاده

بازی نوید محمدزاده در سریال سهمی برای دوست

فیلم های تلویزیونی نوید محمدزاده

بازی نوید محمدزاده در فیلم تلویزیونی داستان ما، قصه تو

فیلم های کوتاه نوید محمدزاده

بازی نوید محمدزاده در فیلم کوتاه نوار ویدئو

بازی نوید محمدزاده در فیلم کوتاه پیش از طلوع

بازی نوید محمدزاده در فیلم کوتاه دعوت به چای

اینستاگرام نوید محمدزاده , تلگرام نوید محمدزاده

تئاترهای نوید محمد زاده

بازی نوید محمدزاده در تئاتر پسران آفتاب در سال ۱۳۸۷

بازی نوید محمدزاده در تئاتر ماه در مرداب در سال ۱۳۸۸

بازی نوید محمدزاده در تئاتر فاصله تاریک ستاره ها در سال ۱۳۸۹

بازی نوید محمدزاده در تئاتر دهانی پر از پرنده در سال ۱۳۸۹

بازی نوید محمدزاده در تئاتر نورگیر در سال ۱۳۹۰

بازی نوید محمدزاده در تئاتر زمستان ۶۶ در سال ۱۳۹۰

بازی نوید محمدزاده در تئاتر ایستاده ها سر سوراخ سوپ خوری در سال ۱۳۹۱

بازی نوید محمدزاده در تئاتر پچ پچ های پشت خط نبرد در سال ۱۳۹۱

بازی نوید محمدزاده در تئاتر ویران در سال ۱۳۹۱

بازی نوید محمدزاده در تئاتر مرد بالشی در سال ۱۳۹۲

بازی نوید محمدزاده در تئاتر یک دقیقه سکوت در سال ۱۳۹۲

بازی نوید محمدزاده در تئاتر هم طناب در سال ۱۳۹۲

بازی نوید محمدزاده در تئاتر روایت ناتمام یک فصل معلق در سال۱۳۹۲

بازی نوید محمدزاده در تئاتر شکلک در سال ۱۳۹۳

بازی نوید محمدزاده در تئاتر دل سگ در سال ۱۳۹۳

بازی نوید محمدزاده در تئاتر آخرین نامه در سال ۱۳۹۳

بازی نوید محمدزاده در تئاتر بالاخره این زندگی مال کیه؟ در سال ۱۳۹۳

بازی نوید محمدزاده در تئاتر کامنت در سال ۱۳۹۴

بازی نوید محمدزاده در تئاتر ستوان اینیشمور در سال ۱۳۹۴

بازی نوید محمدزاده در تئاتر شب آوازهایش را می خواند در سال ۱۳۹۴

بازی نوید محمدزاده در تئاتر خدای کشتار در سال ۱۳۹۵

بازی نوید محمدزاده در تئاتر دکلره در سال ۱۳۹۵

بازی نوید محمدزاده در تئاتر دیابولیک: رومئو و ژولیت در سال ۱۳۹۵

بازی نوید محمدزاده در تئاتر الیور توئیست در سال ۱۳۹۶

بازی نوید محمدزاده در تئاتر فلیک در سال ۱۳۹۷

بازی نوید محمدزاده در تئاتر بینوایان در سال ۱۳۹۷


مطالب مشابه : کامران تفتی بیوگرافی بهرام رادان و بیوگرافی حامد بهداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.