پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی زیبا کرمعلی بازیگر فیلم لاتاری

عکس و بیوگرافی زیبا کرمعلی بازیگر فیلم لاتاری

اینستاگرام زیبا کرمعلی , عکس زیبا کرمعلی
یکی از فیلم های سینمایی که بسیار مورد علاقه مخاطبان قرار گرفت، فیلم سینمای لاتاری بود که یکی از بازیگران تازه کار در آن ایفای نقش کرده است. زیبا کرمعلی از جمله بازیگران بسیار جوانی است که بدون هیچ گونه سابقه فعالیت هنری اولین تجربه اش را با ایفای نقش در یک فیلم سینمایی رقم زد.

زیبا کرمعلی در نقش نوشین در لاتاری بود که با توجه به این که اولین تجربه بازی او به شما رمی رود، بسیار خوب از عهده نقش خود برآمد. ما در این مقاله از پارسی نو بیوگرافی کامل زیبا کرمعلی را برای شما منتشر کرده ایم.


بیوگرافی کاملی از زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی بازیگر جوان کشورمان است که در تاریخ ۱۲ آذر سال ۱۳۷۵ متولد شده است. محل تولد او کرج است. او دارای خانواده ۴ نفره ای است و دارای یک برادر کوچکتر از خود است. نام برادر او نیما است. مادر او بسیار جوان است و به گفته زیبا او در اواسط دهه ۵۰ متولد شده است. زیبا کرمعلی و مادرش بسیار به هم شباهت دارند.

مادر زیبا کرمعلی , زیبا کرمعلی و مادرش
عکس زیبا کرمعلی و مادرش

تحصیلات زیبا کرمعلی

این بازیگر زن ایرانی از نظر تحصیلات دانشجوی سال آخر مقطع کارشناسی در رشته سینما است. او در دانشگاه هنر تهران مشغول به تحصیل است. زیبا کرمعلی بر طبق آنچه که خودش گفته است در کنکور سراسری حائز رتبه ۸ کشور و ۲ منطقه در رشته هنر شده است.

او گفته است که مقطع دبیرستان را در آموزشگاه شهید ثانی ناحیه ۳ شهر کرج سپری کرده است. او گفته است که تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک مشغول به تحصیل بوده است و با ورود به دوره پیش دانشگاهی تغییر رشته داده و بنا به علاقه ای که به هنر دارد در هنرستان گوهر ناحیه ۳ کرج در رشته هنر ثبت نام و ادامه تحصیل داده است.

او گفته است که هم رشته ریاضی و فیزیک و هم رشته هنر را دوست داشته است و در هر دو هم موفق عمل کرده به طوری که معدل دیپلم ریاضی و فیزیک او ۹۵/۱۹ بوده است و معدل دیپلم هنرش هم ۷۶/۱۹ شده است. به این ترتیب می توان نتیجه گرفت که او هم به هنر و هم به تحصیل علاقه داشته است.


ازدواج زیبا کرمعلی

اگر در مورد همسر زیبا کرمعلی کنجکاو هستید و میخواهید عکس زیبا کرمعلی و همسرش را ببینید باید بدانید که او هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است. او اعتقادات شخصی جالبی در مورد انتخاب هر چیزی از جمله انتخاب همسر دارد و در این مورد گفته است که برای انتخاب مسیر آینده، نخستین گام شناخت درون است مطمئنا وقتی به این شناخت برسیم به راحتی می توان راه صحیح زندگی را به صورت قاطع و استوار انتخاب کرد بدون اینکه ملامت دیگران مانعی برای آنها ایجاد کند.

اولین تجربه بازیگری زیبا کرمعلی

اولین تجربه بازی کرمعلی به بازی او در فیلم سینمایی لاتاری بر می گردد.

علایق شخصی زیبا کرمعلی

کرمعلی در مورد علایق شخصی خود گفته است که نوشتن ادبیات در حوزه ادبی و رمان را خیلی دوست دارم. او به ورزش هم علاقه دارد و از بین انواع ورزش والیبال و شنا را بیشتر دنبال می کند.

زیبا کرمعلی در فیلم لاتاری

زیبا کرمعلی چگونه بازیگر شد؟

در سال ۱۳۹۵ عوامل ساخت فیلم ماجرای نیمروز در یک همایش نقد و بررسی فیلم در دانشگاه هنر حاضر شدند و در این جا بود که این گروه با زیبا کرمعلی آشنا شدند. او در آن زمان عضو ادبی دانشگاه بود.

به این ترتیب محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم سینمایی نیمروز از کرمعلی برای ایفای نقش در فیلم جدیدش دعوت کرد و به همین صورت و کاملا اتفاقی کرمعلی بدون هیچ گونه تجربه ای در عرصه بازیگری، در فیلم سینمایی لاتاری ایفای نقش کرد.

زیبا کرمعلی از جمله هنرمندانی است که بدون تجربه بازی در تئاتر یا سینما و تلویزیون فعالیت حرفه ای خود را آن هم در یک فیلم سینمایی استارت زده است. او در مورد بی تجربه بودن اش و بازی در یک فیلم سینمایی اینطور گفته است که تمرین های بازیگری را از صفر بازیگری حتی فن بیان را با ابراهیم امینی که فیلمنامه نویس این فیلم بودند شروع کردم تا بتوانم موفق شوم تا بازی خوبی ارائه دهم.

زیبا کرمعلی

آرزوی بزرگ زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی هنوز خیلی جوان است و آرزوهای بزرگی در سر می پروراند. از جمله او گفته است که می خواهم روزی فرا برسد که ناگفته های سینما و رسانه را به تصویر بکشانم. او در مورد این ناگفته ها گفته است که ناگفته هایی مثل تاریخ پر افتخار ایران که به نظر کرمعلی هرگز آنطور که باید به آن پرداخته نشده و همینطور ناگفته های گذشته ای که گم شده است را می خواهد به تصویر بکشد. او در نهایت گفته است که آرزو دارم روزی بتوانم کتابی که نوشته ام را به تصویر بکشم.


زیبا کرمعلی در فیلم لاتاری

این بازیگر جوان و با اخلاق کشورمان در فیلم لاتاری در نقش نوشین بازی کرده است و گفته که چون اولین تجربه کار من به شمار می آمد و در ضمن من دانشجوی کارگردانی بودم و نه بازیگری، بسیار دلهره داشتم که بتوانم از پس نقشم بربیایم.

زیبا گفته است که محمدحسین مهدویان برای ایفای این نقش و تسلط بر استرسم به من کمک زیادی کرد. گفتنی است بنا به آنچه که زیبا گفته است مهدویان با دیدن ویدئو تمرینی از او وی را برای ایفای نقش در فیلم اش انتخاب کرده است.

او گفته است که حضور این فیلم در جشنواره بین المللی فیلم فجر نقطه عطفی برای او است و ادامه داده که هنوز در ابتدای راه بازیگری است و انتظار دریافت سیمرغ ندارد اما با علاقه و سختکوشی کار بازیگری را ادامه می دهد. گفتنی است که زیبا کرمعلی در جشنواره فیلم فجر بسیار مورد استقبال قرار گرفت و اکثر مخاطبان بازی او را پسندید و اگر زیبا کرمعلی با همین پشتکار پیش برود به راحتی می تواند به یکی از ستاره های سینمای ایران تبدیل شود.

زیبا کرمعلی در لاتاری

زیبا کرمعلی اینستاگرام

زیبا کرمعلی هم مانند سایر هنرمندان در شبکه های اجتماعی فعال است از جمله اینستاگرام زیبا کرمعلی به آدرس zibakaramali است که می توانید او را فالو کرده و جدیدترین عکس های زیبا کرمعلی را ببینید و همینطور از جدیدترین فیلم های زیبا کرمعلی هم مطلع شوید.


مطالب مشابه : بیوگرافی مهتاب کرامتی عادل فردوسی پور و بیوگرافی مرجانه گلچین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.