پارسی نو / سرگرمی / تعبیر خواب / تعبیر خواب تفنگ بادی، شکاری، برنو و…

تعبیر خواب تفنگ بادی، شکاری، برنو و…

هدیه گرفتن تفنگ در خواب , تفنگ در خواب نشانه چیست
اسلحه و تفنگ جزو وسایلی حساب می شوند که داشتن آنها در دنیای واقعی خطراتی را به دنبال دارد. گاهی اوقات ما اسلحه یا تفنگ نداریم اما خواب تفنگ و اسلحه می بینیم که باید دید تعبیر خواب دیدن تفنگ چیست.

دیدن تفنگ در خواب دارای تعابیر مختلفی است که ما در این مقاله از پارسی نو سعی کرده ایم به صورت کامل در این مورد مطالبی را گرداوری و منتشر کنیم. از جمله تعبیر خواب تفنگ حضرت یوسف و یا تعبیر خواب تفنگ بادی و… ما را تا پایان همراهی کنید و امیدورایم تعبیر مورد نظر شما هم در این مطلب آمده باشد.


تعبیر کلی دیدن تفنگ در خواب

تعبیر سلاح، قوت و بزرگی و توانایی و اقتدار می‌باشد،‌‌‌‌‌ امام صادق (ع) نیز می‌فرمایند : تعبیرش «پادشاهی» بزرگ و عدالت‌گستر است.
دیدن سلاح‌هایی مانند تفنگ، کلت، هفت تیر و … در رویا بنابه گفته تونی کریسپ نویسنده کتاب فرهنگ تفسیر رویا نمایانگر اعتماد به نفس در دفاع از خود در برابر انتقادات دیگران است.

ترس‌ها و اضطراب‌ها، رفتارهایی که از آن‌ها به عنوان سپر دفاعی در برابر عواطف یا ادراک و وقوف خود استفاده می کنیم (مثلا مردی ممکن است درباره پیر شدن احساس افسردگی کندو از خود در برابر این احساس افسردگی با افکار مثبت دفاع کند) همگی به صورت رویایی شامل اسلحه دیده می‌شوند.

تعبیر خواب پر کردن اسلحه

اگر در خواب ببیند که در حال پر کردن اسلحه هستید تعبیرش این است که قصد شومی دارید و می خواهید اقدامات خطرناکی انجام دهید.

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید : خواب دیدن اینکه شما درون یک تفنگ تیر می گذارید و آنرا پر میکنید، هشداری ازین است که باید مراقب باشید که از کوره در نروید و اوضاع از کنترلتان خارج نشود. ممکن است بیانگر این باشد که توانایی دارید در یک موقعیت از خود دفاع کنید

تعبیر خواب تهدید کردن با اسلحه

اگر در خواب ببنید که کسی را با اسلحه تهدید می کنید به این معنی است که با غرور و خشمتان به دیگران آسیب می زنید.

تعبیر خواب شلیک کردن

تعبیر شلیک کردن در خواب این است که در زندگی خود درگیری های زیادی دارید. ممکن است برخی همکاران و دوستان علیه شما توطئه کنند.

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید : تعبیر خواب دیدن اینکه تفنگ مسدود شده یا شلیک نمی کند، بیانگر این است که شما در یک موقعیت بیداری تان، حس بی قدرت بودن می کنید. شاید نیاز دارید که به مسائلتان از یک رویکرد متفاوت حمله کنید.
تعبیر خواب دیدن اینکه با تفنگ به کسی شلیک می کنید بیانگر احساسات تهاجمی و خشم پنهانتان نسبت به یک فرد خاص است. شما ممکن است تلاش می کنید که آنها را برای چیزی مقصر جلوه دهید

آنلی بیتون می‌ گوید : تعبیر شنیدن صدای شلیک اسلحه در خواب ، نشانه از دست دادن کار است .
اگر در خواب با اسلحه به طرف کسی تیراندازی کنید ، تعبیر ، آن است که به راهی خطا خواهید رفت .
اگر در خواب کسی با اسلحه به طرف شما تیراندازی کند ، تعبیرش آن است که به بیماریی خطرناک دچار خواهید شد و افراد خطاکار شما را ناراحت خواهند ساخت .
اگر زنی خواب ببیند با اسلحه تیراندازی می کند ، علامت آن است که با دیگران جروبحث و مشاجره خواهد کرد و شهوت نامطلوب او را به تباهی خواهد کشاند .

لیلا برایت می‌ گوید : اگر در خواب با اسلحه شلیک کردید ، علامت آن است که به خاطر انجام کاری بسیار ناراحت می‌شوید

داشتن سلاح‌های مختلف

ابن سیرین می‌ گوید : اگر ببینی با خنجر اسلحه‌ های زیاد دیگری هم داری، یـعـنـی دشمن را شکست می‌دهی و کار تو رو به راه و منظم می‌شود.
ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی همراه سلاح، تیر و کمان یا سلاح دیگری هم داری، یـعـنـی دارای جاه و اقتدار و توانایی می‌شوی.

سواره و مسلح

ابراهیم کرمانی می‌ گوید : اگر ببینی کاملاً مسلح هستی و سوار اسب شده‌ای، یـعـنـی شرافت و بزرگی بدست می‌آوری، طوری که که کسی نمی‌تواند مانع تو بشود و دشمن نمی‌تواند تو را شکست دهد.
اگر ببینی سوار فیلی شده‌ای که خیلی مطیع و رام می‌باشد و سلاح نیز همراهش است، یـعـنـی پادشاه مردم «عجمی» می‌شوی یا اینکه پادشاه مردم عجمی را شکست می‌دهی.

مسلح در بین عدّه‌ای

ابراهیم کرمانی می‌ گوید: اگر ببینی در حالی که مسلح می‌باشی در بین عده‌ای پیر و غریبه قرار داری، تعبیرش دوستان و آشنایان تو می‌باشد ولی اگر جوان بودند تعبیرش دشمنان تو است.

ابن سیرین می‌ گوید : اگر ببینی در بین افرادی بیگانه سلاح به خودت بسته‌ای و مسلح می‌باشی، یـعـنـی عده‌ای از زن‌ها می‌خواهند با حرف‌هایشان به تو تعرض کنند و مزاحمت ایجاد نمایند، ولی نخواهند توانست.
اگر ببینی در بین افرادی آشنا سلاح به خودت بسته‌ای، یـعـنـی دشمنانت برای تو مسئله ناخوشایندی به وجود می‌آورند (دفع بلا و گرفتاری).

تعبیر خواب افتادن تفنگ از دست

منوچهر مطیعی تهرانی مب گوید : چنان چه در خواب ببینید که تفنگ از دست شما افتاده دوستی را از دست می‌دهید که در سختی‌ها می‌توانستید بر او متکی باشید.

تعبیر خواب هدیه گرفتن تفنگ

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : اگر تفنگی یافتید یا کسی به شما هدیه داد با کسی دوستی می‌کنید که حامی شما خواهد بود.

تعبیر خواب تفنگ و گلوله

مؤلف کتاب بانک جامع تعبیر خواب گوید : اگر گلوله‌ها قدرت کافی را داشت و به هدف اصابت کرد دلیل که آن شخص را با دلایل وحجت مقلوب کند.
اگر شخصی با گلوله شما را مورد اثابت مورد هدف قرار داد دلیل بر این است که شما را با دلایل کافی قانع خواهد نمود

تعبیر خواب تفنگ ساچمه ای

لیلا برایت می‌ گوید : دیدن تفنگ ساچمه‌ای در خواب، بیانگر آن است دایما سعی دارید به دیگران دستور دهید. تیراندازی با تفنگ در خواب، نشانه‌ی آن است که موضوعی موجب عصبانیت شما می‌گردد.

داشتن تفنگ در خواب , شلیک کردن با تفنگ در خواب

تعبیر خواب تفنگ شکاری

آنلی بیتون می‌ گوید : دیدن تفنگ شکاری در خواب، نشانه آن است که مشکلات خانواده و فرزندان، شما را نگران و مضطرب خواهد ساخت.
تیراندازی با تفنگ دولول شکاری در خواب، نشانه آن است که با چنان محیط سردی در خانواده و اجتماع روبرو می‌شوید که رفته رفته خلق و خوی ملایم شما به خلق و خویی غضب آلود تبدیل می‌گردد.

تعبیر خواب تفنگ طلایی یا نقره ای

تعبیر دیدن تفنگ طلایی در خواب به این معنی است که به ثروت خوبی خواهید رسید.

تعبیر خواب تفنگ آبی ( تفنگ آبپاش )

تعبیر دیدن یا بازی کردن با تفنگ آبی در خوابتان بیانگر خشم منفعل شماست. شما خشمتان را به شیوه ای بازیگوش ابراز می کنید که دیگران احساسات واقعی شما را شناسایی نکنند یا تایید نکنند. شما در ابراز احساسات واقعی تان مشکل دارید

تعبیر خواب تفنگ بادی

تعبیر دیدن یا استفاده از یک تفنگ بادی در خواب سمبلی از تهدیدی دریافت نشده است. شما محافظه کاری تان را در برخی موقعیت ها که نیاز دارید در مورد خطرات هوشیار باشید، کنار می گذارید.

تعبیر خواب تپانچه

تعبیر خواب تپانچه این است که شما در تلاش برای رسیدن به هدف خاصی هستد.

سایر موارد تعبیر تفنگ در خواب

ابراهیم کرمانی می‌ گوید : اگر ببینی سلاح‌های جنگی تو از بین رفته‌اند، یـعـنـی بزرگی تو کم می‌شود.
تعبیرگری می‌ گوید : اگر ببینی همراه سلاحی، سپر نیز در دست داری، یـعـنـی کسی محافظ تو در برابر آسیب‌ها می‌شود.

ابراهیم کرمانی می‌ گوید : اگر ببینی علاوه بر اینکه به خودت سلاح بسته‌ای و مسلح می‌باشی، زره نیز پوشیده‌ای، یـعـنـی از شر عموم مردم و حیله و نیرنگ دوست و رفیق ایمن خواهی بود. ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی همراه جوشن، سلاح نیز در اختیار داری، یـعـنـی از حیله آدم دورو و منافق و شر عموم مردم ایمن خواهی بود .
اگر در خواب ببینی پوتین داری و مسلح نیستی، تعبیرش غم و اندوه می‌باشد، ولی اگر مسلح هستی، تعبیرش این است که دشمن از تو آشفته و پریشان است.
امام صادق (ع) می‌ فرمایند : تعبیرهای سلاح عبارتند از: ۱- قوت ۲- بزرگی ۳- کامیابی ۴- حکومت ۵- ریاست ۶- پناهگاه، به اندازۀ قیمت و ارزش سلاح.


مطالب مشابه : تعبیر خواب تمساح دیدن خواب گردو – خواب گوشواره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.