پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی متین ستوده بازیگر

عکس و بیوگرافی متین ستوده بازیگر

قد متین ستوده , بیوگرافی متین ستوده
متین ستوده یکی از بازیگران خوب و جوان کشورمان است که در برخی از سریالها و فیلم ها ایفای نقش کرده است و بازی او مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

از جمله متین ستوده در سریال میکائیل و یا متین ستوده در سریال سه دونگ سه دونگ هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. اگر می خواهید در مورد بیوگرافی متین ستوده بدانید ما را در این مقاله از پارسی نو همراهی کنید.

در این مقاله در مورد پرسش همسر متین ستوده هم برای شما صحبت کرده ایم که او در زندگی شخصی خود ظاهرا پروسه عاشقانه داشته است که آن  عشق را از دست داده است.


بیوگرافی کامل متین ستوده

نام کامل متین ستوده را در ابتدای بیوگرافی او بدانید؛ این بازیگر سیده متین السادات ستوده نام دارد که در تاریخ ۲۲ اردیبهشت سال ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمده است. مادر او گیلانی و پدرش لُر است.

تحصیلات متین ستوده

از نظر وضعیت تحصیلی این بازیگر باید بدانید که او دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانی است و دیگر ادامه نداده است و به دنبال هنر رفته و در کلاس‌های بازیگری امین تارخ شرکت کرده است.

تحصیلات متین ستوده

ازدواج متین ستوده

متین ستوده ازدواج نکرده است و هنوز مجرد است. البته در برخی سایت ها در مورد همسر متین ستوده اطلاعات کذبی منتشر کرده اند و حتی عکس متین ستوده و همسرش را برخی منتشر کرده اند که در این مورد باید بدانید که این عکس های متین ستوده مربوط به او و برادرش مانی می شوند و نه متین ستوده و شوهرش!

ظاهرا او قبلا عاشق شده است و در این مورد گفته است که :

«یک نفر خیلی صادقانه من را دوست داشت ولی من قدر این احساس واقعی و صادقانه او را ندانستم و بی ‎‌رحمانه با او تا کردم. بعد که پشیمان شدم و برگشتم دیگر پذیرفته نشدم و جایم را یکی دیگر پر کرده بود. من دیر برگشتم!»

در مورد خانواده متین ستوده بیشتر بدانید

این بازیگر زن مشهور ایرانی دارای یک خانواده ۵ نفره است. خانواده او فرهنگی هستند و در مورد شغل پدر متین ستوده باید بدانید که کارمند صدا و سیما بوده است. نام پدر متین ستوده سید حسین ستوده است. مادر متین ستوده هم معلم مقطع ابتدایی بوده است و اصالتا گیلانی است. از نظر اصالت باید بدانید که این بازیگر لر است و اصالتا اهل خرم آباد می باشد.

متین ستوده فرزند سوم یا بهتر است بگوییم فرزند آخر خانواده اش محسوب می شود. او یک برادر و یک خواهر بزرگتر از خودش دارد. نام برادر متین ستوده مانی است و نام خواهر متین ستوده هم مریم است.

گفتنی است که سید یدالله ستوده نام عموی متین ستوده است که مدیر کتابخانه شاپورخواست خرم‌آباد است.

متین ستوده در کودکی
عکس متین ستوده در کودکی

خصوصیات اخلاقی متین ستوده

متین ستوده بازیگری معتقد است و در این مورد گفته است که من از ابتدا از خدا خواستم اگر چیزی به خیر و صلاح من است برایم پیش بیاید و خدای بزرگ هم همیشه هوای من را داشته و همیشه هم می دانم که خدا همراهم است و مراقب من است. او می گوید که اگر لطف خدا نبود هرگز به این جایگاه نمی رسیدم.

متین ستوده بازیگر مغروری نیست و خودش بر این اعتقاد است که کار بازیگری به او یاد داده است که نباید مغرور بود چون با غرور یک شبه از عرش به فرش می افتی!

متین ستوده درباره خودش اینگونه می گوید که من یک اردیبهشتی فوق العاده احساساتی هستنم و به طرز عجیبی به خانواده اش وابستگی دارد. او به حیوانات علاقه دارد و از این رو از جمله حامیان حیوانات است. ستوده به گل و گلدان و طبیعت هم علاقه زیادی دارد. این بازیگر کودکان را هم بسیار دوست دارد و آنها را فرشته های مهربانی می داند که پاک و معصوم هستند.

ورود متین ستوده به عرصه بازیگری

بسیاری از بازیگران برای ایفای نقش و بازیگری با مقاومت و مخالفت خانواده هایشان مواجه بوده اند اما متین ستوده بر عکس این بازیگران بوده است و شاید بتوان گفت که پدرش نقش مهمی در آشنایی او با این فضا داشته است.

متین در همان سنین کودکی به واسطه پدرش به عرصه بازیگری وارد شد. در مورد عنوان دقیق شغل پدر متین ستوده باید بدانید که پدرش مدیر تصویربرداری بسیاری از فیلم ها و سریالها بوده است و در دوران خدمتش بخشی از فعالیت‌ هایش به عرصه کودک و نوجوان هم مربوط می‌ شده است.

متین ستوده در مورد اولین تجربه بازیگری خودش می گوید

این بازیگر جوان و با اخلاق کشورمان در عین صداقت می گوید که در ابتدا به دلیل موقعیت شغلی پدرم وارد حرفه بازیگری شدم.

شاید کسی خاطرش نباشد اما متین ستوده در سریالی به نام بازنشستگی که در سال ۱۳۷۱ تولید شده است در نقش نوه مرحوم هادی اسلامی بازیگر ایفای نقش کرده است. سپس او در سریال دیگری با عنوان این خانه دور است در نقش نوه مرحوم حمیده خیر آبادی بار دیگر بازیگری را تجربه کرده است. کمی که بزرگتر شد، پدرش با ادامه تحصیل او موافقت داشت و به همین علت هم مدتی از این عرصه دور ماند.

بازگشت متین ستوده به بازیگری

ظاهرا متنی ستوده علاقه پایان ناپذیری به بازیگری داشته است و همین علاقه هم باعث شد تا رشته مدیریت بازرگانی را رها کند و در دوره ها و کارگاههای بازیگری ثبت نام کند. او به کلاس های بازیگری امین تارخ وارد شد و کارش را با تلاش خودش ادامه داد چون دیگر در این زمان از پشتوانه حمایت پدر محروم شد بود و دیگر دوران بازنشستگی اش را سپری می کرد. دوستان پدر متین ستوده هم مثل او بازنشست شده بودند و بنابراین به قول خودش دیگر رانت پدر برای او وجود نداشت و فقط به کمک خدا و تلاش خودش راه را ادامه داده است.

پس از پایان دوره بازیگری در کلاس های امین تارخ او به عنوان منشی صحنه در یک تله فیلم مشغول به کار شد و به این ترتیب آرام آرام به شکل حرفه ای با سینما و تلویزیون آشنایی بیشتر پیدا کرد. این بازیگر جوان و پر تلاش پس از آن با بازی در تله فیلمی با نام روز بر می خیزد به کارگردانی رضا درستکار پس از یک دوره دوری از دنیای هنر به این عرصه بازگشت. از چندین سال مجددا وارد دنیای بازیگری شد.

او در سریال های چون سه دونگ سه دونگ و چمدان هم ایفای نقش کرده اما با حضور و نقش آفرینی در سریال یادآوری موفق شد تا برای مخاطبان معرفی شود.

متین ستوده و برادرش مانی
متین ستوده و برادرش مانی
پدر و مادر متین ستوده
متین ستوده و پدر و مادرش
متین ستوده و پدرش
عکس متین ستوده و پدرش

به شهرت رسیدن متین ستوده بازیگر

ستوده خودش می گوید که زندگی کاری و شخصی من در دو بخش قابلیت بررسی دارد. یکی قبل از ایفای نقش در سریال یادآوری است و دیگری بعد از بازی در سریال یادآوری است. این سریال در سال ۱۳۹۲ ساخته شده است. خودش بر این اعتقاد است که این سریال یک نقطه عطف بی نهایت عالی و سکوی پرتاب برایش بوده است.

گفتنی است که ستوده با بازی در سریال لیسانسه ها به اوج شهرت در بین مخاطبان تلویزیون دست یافت.

متین ستوده در سریال میکائیل

این بازیگر در سریال پلیسی میکائیل هم ایفای نقش کرد و این سریال هم مخاطبان زیادی داشت و همین هم باعث شد تا نظر تماشاگران را به خود جلب کند. در این سریال با بهنوش طباطبایی، کامبیز دیرباز، علیرضا خمسه و کامرات تفتی همبازی بود. این مجموعه تلویزیونی موفق شد تا تندیس برتر و دیپلم افتخار بهترین سریال جشنواره فیلم و سریال های پلیسی مسکو را دریافت کند.

نظر متین ستوده در مورد گلشیفته فراهانی و آزاده نامداری

این بازیگر زن مشهور ایرانی آزاده نامداری را از جمله بهترین دوستان خود می شمارد و بر این اعتقاد است که او با بدشناسی مواجه شده است. متین ستوده همچنین گلشیفته فراهانی را یک نابغه تلقی می کند چرا که استاد پیانو نواختن است و در ضمن به چند زبان زنده دنیا تسلط کامل دارد.

متین ستوده می گوید که گلشیفته فراهانی بازیگر موفقی است و با کارگردانایی کار کرده است که ۹۹ درصد بازیگران ایرانی موفق نشده اند حتی این کارگردانان را از نزدیک ببینند.

متین ستوده در عرصه مدلینگ

متین ستوده مدتی را هم در عرصه مدلینگ کار کرده است. او در مزون همسر برادرش به نام آساره مدل است. در این مزون لباسهای زنانه مختلف از جمله مانتو، پالتو، روسری و…. به فروش می رسد.

متین ستوده و علیرضا بیرانوند

متین ستوده و علیرضا بیرانوند

در جریان مسابقات جام جهانی فوتبال بین متین ستوده و بیرانوند حواشی شکل گرفت که به خاطر آن حواشی متین ستوده مجبور به عذرخواهی شد.

این ماجرا از آنجا شروع شد که قبل از شروع جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جنجالی شدن جمله چطوری کریس از سوی بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیسی حواشی شکل گرفت و در این بهبوهه نیز متین ستوده دیدار استقلال و پرسپولیس را به جهت نزدیک شدن بانوان به فضای استادیوم گزارش کرد و با گل خوردن بیرانوند در دربی از این جمله استفاده کرد.

این کار متین ستوده برای طرفداران و بازیکنان پرسپولیس بازخورد خوبی نداشت و  همین هم باعث شد تا در دنیای مجازی به سمت این بازیگر حمله ور شوند تا جایی که متین ستوده مجبور به عذرخواهی شد و از بیرانوند برای تئاتر جدید خود دعوات کرد اما این دعوت او از سوی بیرانوند و بازیکنان پرسپولیس رد شد.

متین ستوده در مورد رد شدن دعوتش از سوی بیرانوند و سایر بازیکنان پرسپولیس گفت که آنها گفته اند در صورتیکه تئاتر طنز باشد آنها خواهند آمد در حالی که تئاتر او رئالیسم است و در نهایت هم گفت که اشتباه کرده است که بیرانوند را به تماشای تئاتر خود دعوت کرده است.

اینستاگرام متین ستوده

این هنرمند خوب کشورمان مانند سایر هنرمندان در شبکه های اجتماعی فعال است. آدری اینستاگرام متین ستوده @matinsotudeh است که اگر می خواهید عکس ها و کارهای جدید او را دنبال کنید، می توانید پیج او را دنبال کنید.


فیلم شناسی متین ستوده

سریالهای متین ستوده

بازی متین ستوده در سریال این خانه دور است به کارگردانی مسعود رسام در سال ۱۳۷۰

بازی متین ستوده در سریال بازنشستگی به کارگردانی علی فیاضی در سال ۱۳۷۱

بازی متین ستوده در سریال سه دونگ سه دونگ به کارگردانی شاهد احمدلو در سال ۱۳۹۰

بازی متین ستوده در سریال عمملیات ۱۲۵ (سری سوم) به کارگردانی مسعود آب پرور در سال ۱۳۹۱

بازی متین ستوده در سریال این خانه دور است به کارگردانی مسعود رسام در سال ۱۳۷۰

بازی متین ستوده در سریال چمدان به کارگردانی خسرو ملکان در سال ۱۳۹۱

بازی متین ستوده در سریال زمانه به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۹۱

بازی متین ستوده در سریال راستش را بگو به کارگردانی محمدرضا آهنج در سال ۱۳۹۱

بازی متین ستوده در سریال یادآوری به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل در سال ۱۳۹۲

بازی متین ستوده در سریال پروانه به کارگردانی جلیل سامان در سال ۱۳۹۲

بازی متین ستوده در سریال فاخته به کارگردانی محمود معظمی در سال ۱۳۹۳

بازی متین ستوده در سریال میکائیل به کارگردانی سیروس مقدم در سال ۱۳۹۴

بازی متین ستوده در سریال غیر علنی به کارگردانی مهرداد خوشبخت در سال ۱۳۹۴

بازی متین ستوده در سریال در قصه ها زندگی می کند به کارگردانی داوود بیدل در سال ۱۳۹۵

بازی متین ستوده در سریال اپیزود چرخ و فلک به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد در سال ۱۳۹۵

بازی متین ستوده در سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۵

بازی متین ستوده در سریال سارق روح به کارگردانی احمد معظمی در سال ۱۳۹۶

بازی متین ستوده در سریال سر دلبران به کارگردانی محمدحسین لطیفی در سال ۱۳۹۷

بازی متین ستوده در سریال زندگی از نو به کارگردانی علی محمد قاسمی در سال ۱۳۹۷

بازی متین ستوده در سریال رقص روی شیشه به کارگردانی مهدی گلستانه در سال ۱۳۹۷

فیلم های سینمایی متین ستوده

بازی متین ستوده در فیلم سینمایی با نام ترمینال غرب به کارگردانی قربانعلی طاهر فر در سال ۱۳۹۶

بازی متین ستوده در فیلم سینمایی با نام زرد به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی‌زاده در سال ۱۳۹۵

بازی متین ستوده در فیلم سینمایی با نام نرگس مست به کارگردانی و نویسندگی سید جلال‌الدین دری در سال ۱۳۹۵

بازی متین ستوده در فیلم سینمایی با نام خانه دیگری به کارگردانی و نویسندگی بهنوش صادقی در سال ۱۳۹۴

عکس های اینستاگرام متین ستوده

اینستاگرام متین ستوده سریال های متین ستوده قد متین ستوده مدل لباس متین ستوده متین ستوده لر ازدواج متین ستوده متین ستوده متین ستوده متین ستوده فال حافظ


مطالب مشابه : زندگینامه امین حیاییرضا بهرام خواننده و بیوگرافی سانیا سالاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.