پارسی نو / آشپزی / دسر / طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی

طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی

آموزش تهیه پاناکوتا شکلاتی , طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی , دسر پاناکوتا شکلاتی
امروز برای شما طرز پخت یک دسر خوش طعم و ساده ایتالیایی را قرار داده ایم. شما میتوانید پاناکوتا شکلاتی را در خانه درست کرده و کنار خانواده خود میل کنید. در ادامه مطلب میتوانید آموزش آشپزی و طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی را مشاهده کنید.

مواد مورد نیاز جهت تهیه پاناکوتا شکلاتی

مواد مورد نیازمیزان لازم
شیر۲٫۵ پیمانه
شکر۱/۳ پیمانه
شکلات تلخ۱۰۰ گرم
خامه (صبحانه یا فرم گرفته)۲۰۰ گرم
وانیل۱/۴ قاشق
پودر ژلاتین۱٫۵ قاشق

طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی

جهت تهیه پاناکوتا شکلاتی ابتدا باید ظرفی را آماده کنید و نصف پیمانه از شیر را درون آن بریزید و بعد پودر ژلاتین را روی شیر بپاشید. سپس کتری را تا نصف آب پر کنید و روی حرارت قرار دهید تا به جوش آید و بخار کند،بعد ظرفی که شیر و ژلاتین داخل آن بود را روی بخار کتری قرار دهید تا ژلاتین کاملا در شیر حل شود. بعد بقیه شیر را با خامه و شکر در ظرفی مخلوط کنید و روی حرارت قرار دهید تا شکر در شیر و خامه حل شود و بعد شکلات را با کمک رنده،رنده کرده و به شیر و شکر و خامه اضافه کنید.

ظرف را از روی حرارت بردارید و شروع به هم زدن کنید تا شکلات در بقیه مواد حل شود و قهوه ای بشود. سپس پودر ژلاتین و وانیل را اضافه نمایید و خوب با هم مخلوط کنید. پاناکوتای شما آماده شده است آن را در قالب یا فنجان و یا در ظرف مورد نظر خود بریزید و در یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد. بعد از آماده شدن پاناکوتا شکلاتی آن را از قالب خارج کرده و با پودر کاکائو یا سس شکلات تزئین کرده و میل نمایید. امیدوارم از این آشپزی لذت برده باشین.

آموزش تهیه پاناکوتا شکلاتی , طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی , دسر پاناکوتا شکلاتی

نکات مهم دسر پاناکوتا شکلاتی

  1. اگر که در تهیه دسر از خامه فرم گرفته شده استفاده میکنید،دیگر لازم نیست شکر استفاده کنید.
  2. در صورتی که دوست داشتید پاناکوتا شکلاتی شما قهوه ای و تیره تر باشد،از شکلات بیشتری استفاده نمایید.

آموزش تهیه پاناکوتا شکلاتی , طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی , دسر پاناکوتا شکلاتیآموزش تهیه پاناکوتا شکلاتی , طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی , دسر پاناکوتا شکلاتی

پاناکوتا شکلاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.