پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی الناز حبیبی + حواشی زندگی اش

عکس و بیوگرافی الناز حبیبی + حواشی زندگی اش

الناز حبیبی , الناز حبیبی و همسرش
یکی از بازیگران زن ایرانی مشهور الناز حبیبی است. این بازیگر در سریال دودکش و در سریال دردسرهای عظیم بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. در این مقاله از پارسی نو در مورد زندگی خصوصی الناز حبیبی مطالبی را گردآوری و منتشر کرده ایم.

از جمله در مورد الناز حبیبی و همسرش و همینطور الناز حبیبی اینستاگرام صحبت کرده ایم و یا بخشی از صحبت های الناز حبیبی در دورهمی را آورده ایم. در همین مقاله هم عکسهای جدید الناز حبیبی را می توانید مشاهده کنید. در ادامه در مورد طلاق الناز حبیبی هم صحبت کرده ایم. ما را تا پایان همراهی کنید.


بیوگرافی کامل الناز حبیبی

الناز حبیبی بازیگر جوان کشورمان است که در سریال دودکش در نقش عالیه توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند. این بازیگر متولد ۲۱ مرداد سال ۱۳۶۷ در همدان است و در عرصه های سینما و تلویزیون فعالیت دارد.

ازدواج الناز حبیبی

الناز حبیبی در سن ۲۴ سالگی  و در سال ۱۳۹۱ ازدواج کرده است. البته این ازدواج دوام نداشته و آنها از هم جدا شده اند اما خوب است این را بدانید که نام همسر سابق الناز حبیبی مهدی صاحب زمانی بوده است.

بنا بر آنچه الناز حبیبی در مورد همسرش گفته است، مهدی صاحب زمانی در خارج از کشور اقامت داشته است و الناز هم بواسطه شغلش در ایران و این دو هر زمان که اوقات فرغت داشته اند به دیدار هم رفته اند!

در مورد طلاق الناز حبیبی هم احتمالا این وضعیت زندگی شان باعث جدایی شان شده است؛ بعد از این که الناز تمام عکسهای دو نفره شان را در پیج خود حذف کرد خبر جدایی او هم پیچید.ودر حال حاضر این بازیگر جوان مجرد است.

الناز حبیبی بعد از جدایی اش در یک مصاحبه گفته بود که بزگترین دروغ در روابط آن است که: تا آخر با تو می مانم!

الناز حبیبی و خواهرش , نام همسر الناز حبیبی

الناز حبیبی در دورهمی

این بازیگر در برنامه جذاب مهران مدیری یعنی دورهمی حضور یافت و در طی مصاحبه در مورد ازدواجش این طور گفت که : ازدواج در زمان مناسب و با آدم مناسب خیلی خوب است و در جواب سوال مهران مدیری در مورد این که آیا عاشق شده ای یا نه؟ پاسخ داد که: بله عاشق شده ام!

خانواده الناز حبیبی

خانواده الناز حبیبی شش خواهر و برادر هستند و این بازیگر فرزند ته‌ تغاری خانواده اش است.  اعضای خانواده الناز حبیبی همگی در کشور سوئد زندگی می کنند.

تحصیلات الناز حبیبی

الناز حبیبی از جمله بازیگرانی است که از کانال آکادمیک برای ورود به عرصه هنر اقدام کرده است. او فارغ‌التحصیل رشته تدوین در مقطع کاردانی است. او همچنین در مقطع کارشناسی در رشته کارگردانی مدرک خود را دریافت کرده است.

این بازیگر از سال ۱۳۷۶ تا کنون به شکل حرفه ای در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است.

الناز حبیبی و وابستگی به مادرش

این را باید بدانید که الناز حبیبی فرزند آخر خانواده اش است و شاید به همین دلیل است که مادرش توجه خاصی به او داشته ‌است. بعد از اینکه مادر الناز حبیبی فوت می شود، این بازیگر  به شدت از نظر روحی ضربه می‌بیند و این ضربه روحی آنقدر برای او سخت و سنگین بوده است که به مدت چهار سال هیچ گونه فعالیتی نداشت و خانه نشین شد. الناز حبیبی در مدت این سال‌ها که دچار ضربه روحی ناشی از فوت مادرش شده بود همه زندگی اش تعطیل شده بود از جمله درس خواندن، کلاس رفتن و کارهای هنری را در به‌طور کامل کنار گذاشته بود. در این مدت خانواده اش حامی او بوده و به او کمک کردند تا این ضربه روحی را پشت سر بگذارد و به اصطلاح به زندگی برگردد.

ازدواج الناز حبیبی , طلاق الناز حبیبی

حمایت پدر الناز حبیبی از او

الناز حبیبی بر خلاف بسیاری از بازیگران که با مخالفت خانواده هایشان رو به رو بوده اند، نه تنها با مخالفت آنها مواجه نشده است بلکه پدرش او را همراهی هم کرده است. او گفته پدرم به‌ شدت طرفدار هنر است و کل عرصه هنر از جمله موسیقی تا سینما را دنبال می کند و دوست دارد. او گفته است که در زمینه بازیگری هم پدرم همیشه مشوق و همراه من بود و این حمایت های پدرم به حدی بود که حتی تا سن ۱۶ سالگی سر کارهایم حاضر می‌ شد.

خواهر الناز حبیبی و ارتباط اش با او

از آنجایی که خانواده الناز حبیبی در خارج از کشور زندگی می کنند، او خیلی دلتنگ خانواده‌ اش می‌ شود. بنا بر آنچه خود او گفته است، او همه خانواده و خواهر و برادرهایش را عاشقانه دوست دارد الناز حبیبی به طور خاص خواهرش را دوست دارد. نام خواهر الناز حبیبی ‌آی‌ سودا است و این بازیگر گفته است که این خواهرم را بی‌ نهایت دوست دارم و واقعا حس می‌ کنم یک روح در دو بدن هستیم.

او گفته است وقتی که ‌آی‌سودا به خارج از کشور مهاجرت کرد، احساس کردم همه چیز و همه زندگی من هم با او راهی شد و احساس تهی بودن و غم خیلی زیادی داشتم، اما این غم را تحمل کردم چون بر این اعتقاد بودم که مهم حس رضایت و خوشحالی خواهرم است.

خصوصیات اخلاقی الناز حبیبی

الناز حبیبی از چیزی هایی که خوشحالش می کنند، نام می برد. او شادی خانواده‌ اش، آرامش، سلامت و پول را باعث حال خوشش معرفی کرده است. او خرید کردن را مثل اغلب خانمها دوست دارد. همینطور فیلم دیدن را هم زیاد دوست دارد.

الناز حبیبی از تنهایی متنفر است وخودش را آدم خیلی اجتماعی معرفی می کند. او نمی تواند حتی به یک ثانیه تنها زندگی کردن هم فکر کند!

جالب است که الناز حبیبی چون هدیه گرفتن را خیلی دوست دارد، خودش برای خودش در روز تولدش هدیه می خرد و خوشحال هم می شود!

بهترین خصوصیت اخلاقی این بازیگر زن مشهور ایرانی، آن است که دوست دارد تا می تواند به اطرافیانش کمک کند.

زندگی هنری الناز حبیبی

الناز حبیبی از همان دوران کودکی به کار هنر و هنرپیشگی علاقه داشته است. او در کودکی تئاتر بازی می‌کرد. و از سال ۷۶ با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همکاری خود را آغاز کرده است. در مورد این که الناز حبیبی چگونه به عرصه هنر آمده است باید بدانید که پس از آن که سعید سلطانی برای سه فیلم خود از الناز حبیبی دعوت کرد، این بازیگر به شکل جدیدتر وارد این حرفه شد. جالب است بدانید که وقتی الناز حبیبی کلاس پنجم بوده توسط سعید سلطانی برای بازی در فیلم دفترچه خاطرات انتخاب شده است.

خود الناز حبیبی در این مورد می گوید که چطور شد در فیلم دفترچه خاطرات بازی کرده است، اینگونه گفته که:

برای بازی در این فیلم، کارگردان به دنبال دختری سر و زبان‌ دار و به اصطلاح بامزه می‌گشتند که ظاهرا معیارهای آنها با من همانگی داشته و من برای ایفای نقش در این فیلم انتخاب شدم که بعد  از آن با پدرم تماس گرفته شد و پس از رضایت پدرم و در ۱۱ سالگی وارد عرصه بازیگری شدم.

الناز حبیبی در مورد نحوه ورودش به عرصه هنر روایت دیگری هم تعریف کرده است و گفته که شوهر دختر عمه اش مدیر تولید بوده است و او را به این عرصه معرفی کرده است و سپس گفته است که کارم را با کانون پرورش فکری کودکان شروع کرده ام .

نخستین بار الناز حبیبی در سال ۱۳۸۵ با ایفای نقش در مجموعه سال های برف و بنفشه در تلویزیون ظاهر شد و اولین تجربه سینمایی خود را در سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم  فصل باران های موسمی  رقم زد.

تا به الان او در سه فیلم ساخته شده توسط کیانوش عیاری ایفای نقش داشته است و همینطور تا کنون در چندین تئاتر ایفای نقش کرده است که از جمله مهمترین نقش او در تئاتر می توان به نمایش سلول‌های حروم… اشاره کرد. الناز حبیبی در این نمایش با مهدی ساکی و آرش اشاداد همبازی بوده است.

به شهرت رسیدن الناز حبیبی

در مورد این که الناز حبیبی چگونه به شهرت دست یافت، باید بدانید که او در سال ۱۳۸۶ با بازی در مجموعه تلویزیونی روزگار قریب برای مخاطبان معرفی شد.

در ادامه این بازیگر موفق شد تا با بازی در مجموعه فاصله ها در سال ۸۹  و بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت در سال ۱۳۹۰ توانایی ها و استعداد خود را نمایان کند و با بازی خود در سریال پر مخاطب دردسرهای عظیم به یک چهره محبوب و دوست داشتنی برای هوادرانش تبدیل شود. این بازیگر در این سریال با بازیگران صاحب نامی چون جواد عزتی، مریم سعادت، مهدی هاشمی و مهران رجبی همبازی بود.

الناز حبیبی عکس , الناز حبیبی اینستاگرام

بازیگری عشق الناز حبیبی

این بازیگر دیدی متفاوتی به حرفه خود دارد و در این خصوص گفته است که تمام زندگیم بر مبنای بازیگری و عشقم به بازیگری بنا شده است.

او ادامه داده است که هرگز به کار بازیگری به عنوان یک شغل نگاه نکرده ام. این بازیگر محبوب گفته است که من همیشه عاشق هنر بازیگری بوده‌ ام و به‌ جرات می‌ گویم اگر عاشق بازیگری نباشید حتی یک روز هم در این کار نمی تواند دوام بیاورد.

بازیگران مورد علاقه الناز حبیبی

الناز از الگو گرفتن بازی از کسی زیاد خوشش نمی آید و دوست دارد تا خودش باشد و سبک خودش را داشته باشد اما از بین بازیگران به فاطمه معتمد آریا و به پرویز پرستویی علاقه دارد.

اینستاگرام النار حبیبی

آیدی الناز حبیبی در اینستاگرام elnazhabibi67 است. این بازیگر با جرات تمام در مورد حضورش در فضای مجازی و در اینستاگرام گفت که به شدت اهل دنیای مجازی است و خیلی از وقت خود را با اینستاگرام سپری می کند.


فیلم شناسی الناز حبیبی

فیلم های سینمایی الناز حبیبی

فیلم سینمایی ژن خوک در سال ۱۳۹۷

فیلم سینمایی دشمن زن در سال ۱۳۹۶

فیلم سینمایی خجالت نکش در اسل ۱۳۹۶

فیلم سینمایی ماه گرفتگی در سال ۱۳۹۵

فیلم سینمایی زاپاس در سال ۱۳۹۴

فیلم سینمایی ناخواسته در سال ۱۳۹۲

فیلم سینمایی پیتزا مخلوط در سال ۱۳۸۹

فیلم سینمایی فصل باران‌های موسمی در سال ۱۳۸۸

خانواده الناز حبیبی

سریالها و مجموعه های تلویزیونی الناز حبیبی

سالنام مجموعهدر نقشکارگردان
۱۳۸۵سال‌های برف و بنفشهسعید سلطانی
۱۳۸۶روزگار قریبزهرا (خواهر دکتر قریب)کیانوش عیاری
۱۳۸۹فاصله‌هاصباحسین سهیلی زاده
۱۳۹۰پنج کیلومتر تا بهشتحضور افتخاری در قسمت اولعلیرضا افخمی
۱۳۹۰سی امین روزجواد افشار
۱۳۹۰تا ثریاالنازسیروس مقدم
۱۳۹۰لبه آتشجواد افشار
۱۳۹۱فراموشیصدفسعید سلطانی
۱۳۹۱به خاطر مونامرتضی کوشایی
۱۳۹۲دودکش ۱عالیهمحمدحسین لطیفی
۱۳۹۳دردسرهای عظیمبهاربرزو نیک‌نژاد
۱۳۹۳سربه‌راهریحانهسعید سلطانی
۱۳۹۴دردسرهای عظیم ۲بهاربرزو نیک‌ نژاد
۱۳۹۵–۹۶پرستارانسمیرا نوروزیعلیرضا افخمی
۱۳۹۶-۱۳۹۷سارق روحمریم، چکاوکاحمد معظمی
۱۳۹۷هشتگ خاله سوسکهشهنازمحمد مسلمی
۱۳۹۸دلداربرادران محمودی

تئاترهای الناز حبیبی

بازی در تئاتری با نام زهرماری در سال ۱۳۹۷ که در این تئاتر و در اجرای مجدد آن در سال ۱۳۹۷ الناز حبیبی جایگزین لیندا کیانی شد.


همچنین ببینید : بیوگرافی سحر دولتشاهی و بیوگرافی هلیا امامی بازیگر سریال از یادها رفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.