پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / بیوگرافی محسن کیایی و همسرش + عکس

بیوگرافی محسن کیایی و همسرش + عکس

محسن کیایی اینستاگرام , عکس محسن کیایی و همسرش
برای بسیاری از افراد در جامعه دنبال کردن هنرمندان کار جالبی است و اغلب تمایل دارند تا از زندگی خصوصی بازیگران و سایر هنرمندان اطلاعاتی را به دست آورند. یکی از این هنرمندان محسن کیایی است. با سرچ عبارت محسن کیایی ویکی پدیا می توانید اطلاعات کلی از زندگی این هنرمند به دست آورید.

همسر محسن کیایی که سهیلا امیر حسینی نام دارد، هم یک هنرمند است و در عرصه عکاسی و کار گریم فعال است. این زوج هنرمند صاحب دختری هستند. دختر محسن کیایی رز نام دارد. در ادامه با ما در این مقاله از پارسی نو همراه باشید تا در مورد محسن کیایی و برادرش و همینطور در مورد فیلم های محسن کیایی اطلاعات بیشتری به دست آورید.


بیوگرافی کامل محسن کیایی

محسن کیایی بازیگر، متولد ۶ شهریور سال ۱۳۶۰ است. این بازیگر در تهران به دنیا آمده است. خانواده محسن کیایی هنرمند هستند، برادر محسن کیایی هم از کارگردانان موفق کشورمان در عرصه سینما هستند و مصطفی کیایی نام دارند. این هنرمند جوان هم در عرصه تلویزیون و هم در عرصه سینما کارهای ارزنده ای را به انجام رسانده است.

گفتنی محسن کیایی علاوه بر کار بازیگری، نویسنده هم هست و از سال ۱۳۸۸ تا کنون به صورت حرفه ای فعالیت های هنری داشته است. در ادامه می توانید کارنامه هنری محسن کیایی را مشاهده کنید. محسن می گوید که در کنار برادرم مصطفی به سراغ کار دستیار کارگردانی رفته و در فیلم‌های کوتاه و تبلیغاتی که برادرم می ساخت، همراهش بودم.

ازدواج محسن کیایی

محسن کیایی در سال ۱۳۸۵ یعنی در سن ۲۵ سالکی ازدواج کرده است. نام همسر محسن کیایی سهیلا امیرحسینی است. حاصل این ازدواج یک دختر است. نام دختر محسن کیایی «رز» است.

محسن کیایی و همسرش , همسر محسن کیایی
محسن کیایی و همسرش سهیلا امیرحسینی به همراه دخترش رز

گفتنی است که همسر محسن کیایی هم هنرمند است و در عرصه عکاسی و گریم فعالیت هنری دارد. او گفته است که همسرم در کارهایم مشوق خوبی برای من هست و البته همکار خوبی هم هست چون بخصوص در عرصه فیلم نامه نویسی گاهی با من دست به قلم می شود.

محسن کیایی و فوتبال

این بازیگر مرد مشهور ایرانی علایق فوتبالی شدیدی دارد. او طرفدار تیم پرسپولیس است. اوقات فراغت محسن کیایی با بازی فوتبال سپری می شود و البته سینما رفتن هم گزینه بعدی او برای پر کردن اوقات فراغتش به حساب می آید.

محسن کیایی در عرصه فوتبال برای خودش اسطوره هایی دارد. او می گوید که اسطوره من در فوتبال داخلی احمدرضا عابدزاده است و به او علاقه زیادی دارم. اسطوره محسن در فوتبال خارجی هم بوفون است.

بنا به گفته های محسن کیایی، مهدی طارمی و محسن مسلمان هم جزو دوستان او هستند.

گفتنی است که محسن کیایی تجربه گلر در زمینه بازی فوتبال را هم دارد و شاید به همین علت است که اطلاعات فوتبالی زیادی دارد.

میزان تحصیلات محسن کیایی

این بازیگر جوان ایرانی از طریق آکادمیک به عرصه هنری در زمینه بازیگری وارد شده است. محسن کیایی دانش آموخته رشته بازیگری از دانشگاه آزاد است.

محسن در دوران تحصیل با برخی از هنرمندان دیگر هم دوره بوده است. از جمله با سامان دارابی و فرناز رهنما در دانشگاه هنر و معماری هم دوره بوده اند.

محسن کیایی و برادرش , بیوگرافی محسن کیایی

شروع فعالیت هنری محسن کیایی

این بازیگر مرد معروف ایرانی فعالیت هنری اش را با ایفای نقش در سریالی برای کودکان به نام «رویای گلی» و سریال ایپزودی «شاهین می‌ خواند» از سال ۱۳۹۷ آغاز کرد. ورود این بازیگر به عرصه سینما با بازی در فیلم «بعد از ظهر سگی» به کارگردانی برادرش مصطفی کیایی در سال ۱۳۸۸ بوده است.

محسن کیایی و رسیدن به شهرت هنری

محسن کیایی در سال ۱۳۹۰ با بازی در سریال «راه در رو» به کارگردانی سعید آقاخانی به شهرت دست یافت. بعد از این موفقیت در همین سال، بازی او در نقش یک روحانی در سریال پرده نشین به کارگردانی بهروز شعیبی باعث افزایش محبوبیت او شد.

او خودش هم در مورد به شهرت رسیدنش می گوید که بعد از فیلم راه در رو بود که عکس گرفتن ها و امضا خواستن ها برای من پیش آمد و وقتی با همسرم در یک رستوران بودیم، بیشتر متوجه شدم که زیر ذره بین هستم و مخاطبان توجهی ویژه به نسبت قبل به من دارند.


جنجال محسن کیایی و علیشمس

در یک مصاحبه ای از محسن پرسیده شده که کار کدام خواننده را نمی پسندی و به اصطلاح از آن خواننده «بدت می آید؟!» که محسن جواب داد از خواننده ای به نام علیشمس! او گفت من شخصیت فردی او را نمی شناسم اما از صدا و کارهای او به عنوان خواننده خوشم نمی آید!

علیشمس نیز در واکنش به این صحبت های محسن کیایی گفته بود که : بازیگر رده دهم که صرفا در فیلم های برادرش بازی کند، آن هم در سن ۳۲ سالگی به بعد وارد دنیای هنر شده است، اصولا شخصیت مهمی نیست که بخواهم جوابش را بدهم و این صحبت های من هم به درخواست طرفدرانم بوده است که از من خواسته بودند تا جواب این بازیگر را بدهم.

محسن کیایی در دورهمی

این بازیگر در برنامه پر مخاطب دورهمیِ مهران مدیری به همراه برادرش حاضر شد که در ادامه متن هایی از گفتگوی این بازیگران با مهران مدیری را می خوانید.

در ابتدا محسن به این نکته اشاره کرد که با برادرش ۵ سال اختلاف سنی دارد و همیشه راهنمای او در عرصه بازیگری بوده است. البته او گفت که اگر برادرش هم در این عرصه واردنمی شد، من به بازیگری علاقه داشتم و وارد این حرفه می شدم.

مصطفی کیایی برادر محسن هم در این برنامه گفت که من عامل مهمی در ورد برادرم به عرصه بازیگری هستم اما این استعداد خودش هست که امکان ادامه دادن در این مسیر را به او می دهد. مصطفی در مورد بازی برادرش محسن گفت که: من به شخصه نقش آفرینی او در فیلم عصر یخبندان را می پسندم؛ اما ظاهرا مخاطبان بازی او در فیلم بارکد را بیشتر دوست دارند.

محسن کیایی هم در مورد کارگردانی برادرش مصطفی این طور گفت که : من همیشه بر این تصور بودم که فیلم عصر یخبندان از بهترین فیلم‌های مصطفی است؛ اما الان بنا به نظر مخاطبان می‌گویم چهار راه استانبول بهترین فیلم برادرم است.

سریال های تلویزیونی محسن کیایی , مصطفی و محسن کیایی


فیلم شناسی محسن کیایی

فیلم های سینمایی محسن کیایی

فیلم سینمایی مطرب به کارگردانی مصطفی کیایی در سال ۱۳۹۷

فیلم سینمایی ماجرای نیمروز : ردخون به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سال ۱۳۹۷

فیلم سینمایی دینامیت به کارگردانی مسعود اطیابی در سال ۱۳۹۷

فیلم سینمایی جشن دلتنگی به کارگردانی پوریا آذربایجانی در سال ۱۳۹۶

فیلم سینمایی چهارراه استانبول به کارگردانی مصطفی کیایی در سال ۱۳۹۶

فیلم سینمایی لونه زنبور به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در سال ۱۳۹۶

فیلم سینمایی در وجه حامل به کارگردانی بهمن کامیاردر سال ۱۳۹۶

فیلم سینمایی استیگمات به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی در سال ۱۳۹۶

فیلم سینمایی ایستگاه اتمسفر به کارگردانی مهدی جعفری در سال ۱۳۹۵

فیلم سینمایی سد معبر به کارگردانی محسن قرایی در سال ۱۳۹۵

فیلم سینمایی یک روز بخصوص به کارگردانی همایون اسعدیان در سال ۱۳۹۴

فیلم سینمایی نقطه کور به کارگردانی مهدی گلستانه در سال ۱۳۹۴

فیلم سینمایی بارکد به کارگردانی مصطفی کیایی در سال ۱۳۹۴

فیلم سینمایی عصر یخبندان به کارگردانی مصطفی کیایی در سال ۱۳۹۳

فیلم سینمایی خط ویژه به کارگردانی مصطفی کیایی در سال ۱۳۹۲

فیلم سینمایی ضد گلوله به کارگردانی مصطفی کیایی در سال ۱۳۹۰

فیلم سینمایی بعد از ظهر سگی به کارگردانی مصطفی کیایی در سال ۱۳۸۸

محسن کیایی عکس

فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی محسن کیایی

مجموعه تلویزیونی کشیک قلب به کارگردانی حسین مهکام در سال ۱۳۹۵

مجموعه تلویزیونی سر به راه به کارگردانی سعید سلطانی در سال ۱۳۹۳

مجموعه تلویزیونی پرده‌نشین به کارگردانی بهروز شعیبی در سال ۱۳۹۳

مجموعه تلویزیونی مهمانان ویژه به کارگردانی سید جواد رضویان در سال ۱۳۹۱

مجموعه تلویزیونی راه در رو به کارگردانی سعید آقاخانی در سال ۱۳۹۰

فیلم های محسن کیایی در شبکه نمایش خانگی

فیلم ساخت ایران ۲ به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در سال ۱۳۹۷

محسن کیایی به عنوان نویسنده

نویسنده فیلمنامه لونه زنبور به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در سال ۱۳۹۶

طراح فیلمنامه خوب بد زشت به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۹۳

نویسنده فیلمنامه مهمانان ویژه به کارگردانی سیدجواد رضویان در سال ۱۳۹۱


مطالب مشابه : بیوگرافی علی ضیاعکس های  میلاد کی مرام و ساعد سهیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.