پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی مونا کرمی بازیگر سریال حوالی پاییز + مصاحبه

عکس و بیوگرافی مونا کرمی بازیگر سریال حوالی پاییز + مصاحبه

عکس مونا کرمی
مونا کرمی بازیگر جوان ایرانی که به تازگی در سریال حوالی پاییز بازی کرده است. او در این سریال نقش دختر خانم رویا تیموریان را بازی می کند. وی کار هنری را تئاتر شروع کرده است.

بیوگرافی مونا کرمی

مونا کرمی زاده سال ۱۳۶۹ در شهر مینودشت در استان گلستان است. او از ۹ سالگی با تئاتر عروسکی فعالیت هنری خود را شروع کرد و با بازی در سریال بیمار استاندارد در نقش سحر و نامزد بهنام (بابک حمیدیان) شناخته شد.

بیوگرافی مونا کرمی

مونا کرمی تاکنون در چندین نمایش و سریال نیز بازی کرده است. سریال عاشقانه حوالی پاییز جدیدترین کار او در تلویزیون است. او همچین چند تئاتر از جمله الجزایر به کارگردانی میلاد فرج زاده و همچنین نمایش خانوادگی به کارگردانی بهیاد نجفی در کارنامه هنری خود دارد.

لیلا اوتادی و مونا کرمی بازیگران سریال حوالی پاییز

لیلا اوتادی و مونا کرمی بازیگران سریال حوالی پاییز

mona karami

عکس شخصی مونا کرمی

سن مونا کرمی

عکس های اینستاگرام مونا کرمی

آدرس اینستاگرام مونا کرمی مونا کرمی و حسین مهری

حسین مهری و مونا کرمی بازیگران سریال حوالی پاییز

عکس مونا کرمی عکس مونا کرمی بازیگر عکس مونا کرمی بازیگر سریال حوالی پاییز گریم مونا کرمی بازیگر سریال حوالی پاییز رویا تیموریان و مونا کرمی نقش مونا کرمی بیوگرافی مونا کرمی سریال های مونا کرمی عکس شخصی مونا کرمی مونا کرمی و پدر و مادرش

عکس مونا کرمی به همراه پدر و مادرش

مونا کرمی

تاکنون اطلاعات کمی درمورد زندگی شخصی و حرفه ایی مونا کرمی منتشر شده است. چندی پیش مونا کرمی درمورد تئاتر خاطرات هنرپیشه نقش دوم و سریال حوالی پاییز مصاحبه ای با پاپ تی وی انجام داده است که خلاصه ایی از آن را در ویدیوی زیر ملاحظه کنید.

مصاحبه با مونا کرمی


مطلب پیشنهادی : عکس و بیوگرافی آن ماری سلامه بازیگر عرب سریال حوالی پاییز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.